2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 299 بازدید | 40 پست
چرا چه چیزیش بده؟ 

خب خونه اصله باید مسکنی باشه برای خود فرد ماشین و موارد دیگه بعد ها میشه تهیه کرد ولی این نه و اینکه بااین در آمد خب باید پس اندازی کرده باشه آیا انجام شده و در نهایت اخلاق و برخوردشون هم مهمه اگر برخورد خوبی دارند اخلاق خوبی دارند که آشنا بشید

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

از اخلاق و خانواده ش نگفتی درآمدش خوبه بیشترم میشه  بعد میتونه خونه بخره

خانوادش خوبه. اخلاقش هم خوبه. به نظر زیادی مهربونه. 

آقایان در تاپیکم نیایید و لایک و ریپلای نزنید. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وب کار دولتی مزد آنچنانی نداره،فقط خوبیش بیمه است،بد نیست می‌تونه در آینده با پس انداز خونه و ماشین ... : /discussion/topic/11361480/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d8%b1?postId=296718662


مرسی. حتماً 🌹🌹🌹💖

آقایان در تاپیکم نیایید و لایک و ریپلای نزنید. 
خانوادش خوبه. اخلاقش هم خوبه. به نظر زیادی مهربونه. 

اگه کارگاه و سرمایه از خودشه درآینده پیشرفت میکنه 

اخلاق خوبی م ک دارا و مهربونه

دیگه چی میخای

بله رو بگو

آقایون لطفا درخواست ندید 😠

خب خونه اصله باید مسکنی باشه برای خود فرد ماشین و موارد دیگه بعد ها میشه تهیه کرد ولی این نه و اینکه ...

میگم بیشتر درآمد رو برای توسعه کارش خرج کرده 

آقایان در تاپیکم نیایید و لایک و ریپلای نزنید. 
درآمدش رو بیشتر برای توسعه کارش خرج کرده تا حالا : /discussion/topic/11361480/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d8%b1?postId=296719284 : /discussion/topic/11361480/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d8%b1?postId=296719284



خوب ادم باهوشیه،از لحاظ مالی نگران نباش

بیتر رو اخلاقش و اسنکه برات جذابیت داشته باشه فکر کن

عزیزم شغلش چیه؟ خودت فکر کن کسی ک ۳۰ تا ۶۰ میگیره چطور نتونسته خونه  هیچی حالا ماشین بخر ب نظرم ...

کارگاه داره. بیشتر درآمد رو برای توسعه کارش خرج کرده. ماشین بخاد میتونه بگیره. ولی خونه نظرش روی اجارست یه مدت چون با پول خونه خیلی بیشتر کار میکنه

آقایان در تاپیکم نیایید و لایک و ریپلای نزنید. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792