2777
2789

خوبه 

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یا مقلب القلوب خواهر چرا همچین می‌کنی 😐

زندگیم یهو ورقش برگشت از وقتی موهبت الهی رو درک کردم و آشنا شدم ☀️🪄  من معتادم !!! به ماجراجویی دختری هستم آمیخته به هنر 🌏☄️ 🌱ولی من به تموم‌چیزایی که گفتن نمیرسی رسیدم✨💚میشه بدون توهین اظهار مخالفت  کرد ‌‌.‌‌میشه بدون تحقیر اظهار وجود کرد..میشه بدون تخریب جایگاه پیدا کرد.   میشه بدون حسادت بدست آورد . پس وجودت رو خراب نکن دوست من🥰🫀عاشق خلق هنرهای آلبرت بیرشتات🪴  دوست عزیز اگه کلمه بی ربطی یا اشتباهی میبینی در جمله به لطف غلط گیر کیبوردمه که همیشه به جای درست غلط می‌کنه . همون کلمه ای که درست و شبیهشه اره همونه 😂

چه چشمای یه رنگی خدا دادی قشنگی

😬قهوه.ای نبود؟

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
یا مقلب القلوب خواهر چرا همچین می‌کنی 😐

😁واى خيلى خوب گفتى

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️

تسخیر شدی؟ هجوم‌اجنه؟

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

تسخیر شدی؟ هجوم‌اجنه؟

😂واى نه نه😂

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز