الهی فدات شم منم درگیر این وسواسهای فکری شدیدم نکنه کسی عکسامو پخش کنه و اگه با کسی چت کنم کسی بفهمه فقط خودتی که میتونی به خودت کمک کنی ما از یه جایی به بعد زندگیمون از خانوادمون جدا میشه منم از ترس خوانده ام بعضی شبا رو با گریه صبح میکنم واقعا چون خودم درگیر این مسائلم میفهمم چی میگی منم به خودکشی زیاد فکر کردم اما هی فکر تحقیر بعدش منصرفم میکنه ما و امثال ما هیچ وقت برای زندگی خودمون ارزش قائل نبودم تمام دنیا رو توی نظر و عقیده ی دیگران خلاصه میکردیم و دیگه تا کی میخواییم ادامه بدیم من به شخصه دیگه توانشون ندارم از لحاظ روحی کاملا از بین رفتم میدونم تو هم زیر این فشار خورد شدی