2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من فکر کردم میخواین خودکشی کنین وای ترسیدم

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین

فکر نکنم

جنس برنجه و یا ابش کم بوده نمیدونم زیادی وارد نیستم

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین

مگه تو کیسه برنج قرص برنج میزارن 😳

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.

وات:/😂 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

نه بابا

واقعا ترسیدم اصلن برنجو نگاه نمیکنم 

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز