2777
2789
عنوان

درد سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 5274 بازدید | 48 پست
من هشت هفتم. خیلی میترسم شنبه سونوی تشکیل قلب دارم. دیروز یه عطسه کردم زیر شکمم تا چن ثانیه تییییر ک ...

خداوکیلی بیخیال اگه بخوای تا اخر بارداری اینجوری فکر کنی بیچاره ای ها!!!!من الان پا به ماه هستم بدونی چه مشکلاتی دارم.دیگه روز به روز بدتر میشم به خدا به قدری درد دارم که حتی رو صندلی نمیتونم بشینم رو توالت فرنگی با درد شدید هر چند روز یک دوش میگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان من تو همین سایت و تاپیک ها با خانم سهیلی اشنا شدم شمارش گذاشته بودن من تو عقد باردار شدم 8هفته  زنگ زدم بهشون ی هفته پیش قرص سایتوتک ازش گرفتم خودشون ماما هستن مطبش تو میدان ولیعصر سقط کردم داروشون اصل بود بردمش پیش دکتر داروخانه اشنا داشتم خودشون بهم مشاوره داد سقط کردم خداروشکررفتم سونو بقایا نداشتم دردش قابل تحمله بهم گفت مسکن نخوردم یه دنیا ممنونم ازشون شمارش میزارم شاید کمکی کرده باشم 09197141487 واتساب داره . . . . 09396739642 ولی این در دسترس همیشه خیلی مهربون ازش کمک بگیرید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792