خواهش میکنم گلم دشمنتون شرمنده
ببخشید دیر پیامتون رو دیدم آخه قرار بود یه مدت سایت نیام ولی نمیدونم چی شد امروز یکی یکی تایپیکاتون رو خوندم... از خوشحالیتون، از لحظات عاشقانه کنار همسرتون... شاد شدم و از ناراحتی هاتون غمگین...
الان که دارم تایپ میکنم اشکام بی اختیار داره میریزه و بند نمیاد من عمیقا و از ته قلبم به وجود پاکت غبطه میخورم و امروز بیشتر از هر بار فهمیدم خیلی فاصله دارم با خوب بودن و امیدوارم خدا منو ببخشه و ازم رو برنگردونه...
الهی به حق این لحظه اذان عاقبت بخیر بشی
انشاالله که درمانت رو شروع میکنی و بزودی تایپیک سلامتیت رو همینجا میبینم به امید خدا
به نقطه های مثبت زندگیت فکر کن به داشته هات... تاب بیار نازنینم خدا به موقعش روی ماهتو میبوسه