2777
2789
عنوان

تعریق بدن

155 بازدید | 15 پست

سلام خانوما کسی میدونه واسه این که زیر بغل عرق نکنه یا لااقل کمتر عرق کنه چی واااقعا خوبه؟؟؟ اصلا لباس رنگی نمیتووونم بپوشم زیر بغلم خیس میشه دیده میشه خییلی اذیت میشم . 

بوتاکس

دکتر غدد بمن گفت حنا بی رنگ بگیر گرفتم ولی استفاده نکردم که نتیجه شو بگم 

بارالها تو منزهی تو نوری ،به جز تو پناهی نیست ،پناهمان باش در این سرگردانی 🤲🏻لطفا برای اینکه خدای الرحم الراحمین بهم عنایت کنه برام صلوات بفرستید 🌹ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای منمممم البته فقط تو شلوغی زیادی گرمم میشه یهو من اسپری میزنم گرچه بعد  ی مدت اثرش میره اونم

خییلی بده .. واقعا حس خجالت بدی داره . اسپری فایده نداره من که اگر یه کوچولو لسترسی بشم که دیگه واویلاست حسااابی خیس میشه

ببین بوتاکس رو یه خورده میترسم واسه غدد زیر بغل 

جای خوب بری پیش متخصص مشکل پیش نمیاد 

حنا رو‌امتحان کن دکتر غدد حتی بمن دارو نداد گفت حنا 

بارالها تو منزهی تو نوری ،به جز تو پناهی نیست ،پناهمان باش در این سرگردانی 🤲🏻لطفا برای اینکه خدای الرحم الراحمین بهم عنایت کنه برام صلوات بفرستید 🌹ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 🌹
پماد زینک جوابه که باعث میشه بلا استثنا ادم غده بیاره

کدوم پماد زبنکا؟ اسمش همینه؟؟ حالا همیشه استفاده نکنم وقتایی که لباسم روشنه و جای رودربایستی دار میخوام برم

کدوم پماد زبنکا؟ اسمش همینه؟؟ حالا همیشه استفاده نکنم وقتایی که لباسم روشنه و جای رودربایستی دار میخ ...

همون زینک اکسید معمولی

ولی من خودم فقط چند بار استفاده کردم زیر دستم غده کوچیکی رو حس میکنم اصلااااا توصیه نمیکنم 

اگر‌خیلیم بزرگ بشه کار به عمل و اینا میکشه

بعد حنای بیرنگ رو تو حمام میزنید میشوریدش؟؟؟

من استفاده نکردم حوصله م نیومده هنوز  

ولی حنا رو با اب جوش فک کنم مخلوط میکنن خمیری شد بزن به ناحیه بعد یه ربع بیست دقیقه بشور 

چند روز در هفتش یادم نیست حقیقتا 


بارالها تو منزهی تو نوری ،به جز تو پناهی نیست ،پناهمان باش در این سرگردانی 🤲🏻لطفا برای اینکه خدای الرحم الراحمین بهم عنایت کنه برام صلوات بفرستید 🌹ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز