2777
2789
عنوان

تیغ اصلاح

103 بازدید | 17 پست

خوبه ؟

من برای اصلاح پشت لبم می خوام استفاده کنم اما می ترسم بدتر کلفت و مشکی تر بشن 😂

تا الان بند می انداختم ولی خیلی درد داره 



نگران آینده نباش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مال من که ضخیم نشده 

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

من که الان چند وقته از تیغ ابرو برا کل صورتم استفاده میکنم ضخیم و سیاه تر نشده 

سلام منم میخوام از تیغ استفاده کنم شما راضی بودید؟


دوست دارم تو سایت با هم دوست باشیم 🤝اگه کمکی ازم برمیاد برا کسی انجام بدم !✌️عاشق اون کاربر هایی هستم که به نظر هم احترام میزارن💜!از اون کاربر هایی که مدام درباره هم قضاوت میکنن متنفرم💩😡!اصلا خوشم نمیاد کسی تو تاپیک من چله و زیارت عاشورا و کسب و کار بدون اجازه تبلیغ کنه یا بحث تاپیک رو به هرنحوی منحرف کنه که از اخر دعوا شه 😑😡با این که مهربونم 😌به وقتش خیلی ناراحت میشم 😏.....این پیغام جدی میباشد و در صورت رعایت نکردن برخورد جدی می‌شود 👿😈
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش