بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈
من که الان چند وقته از تیغ ابرو برا کل صورتم استفاده میکنم ضخیم و سیاه تر نشده
سلام منم میخوام از تیغ استفاده کنم شما راضی بودید؟
دوست دارم تو سایت با هم دوست باشیم 🤝اگه کمکی ازم برمیاد برا کسی انجام بدم !✌️عاشق اون کاربر هایی هستم که به نظر هم احترام میزارن💜!از اون کاربر هایی که مدام درباره هم قضاوت میکنن متنفرم💩😡!اصلا خوشم نمیاد کسی تو تاپیک من چله و زیارت عاشورا و کسب و کار بدون اجازه تبلیغ کنه یا بحث تاپیک رو به هرنحوی منحرف کنه که از اخر دعوا شه 😑😡با این که مهربونم 😌به وقتش خیلی ناراحت میشم 😏.....این پیغام جدی میباشد و در صورت رعایت نکردن برخورد جدی میشود 👿😈