2777
2789

نمیدونم شاید

وقتی از هرکسی که ازش خوشش اومده عصبی میشی

اما یه نفر که حالا به یه طریقی میفهمی حسش عشقه با این حال پنهانش میکنه تو هم خوشت میاد و باهاش بد نمیشی

این شاید عشقه به نظر خودم که نیست نمیدونم

تهش پام خورد به لیوان نیمه پرش ریخت به من درخواست ندید حوصله ندارم میزنم جرواجرتون میکنما 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیر کسی ام عاشقم نشده 

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡

ی نفر عاشقم شد زیاد و هست من نخواستم...خودم عاشق ی تفر شدم که فک کنم یک طرفه بود و این حسو تو خودم از بین بردم تا اذیت نشم...نمیدونم شایدم آه کسی که عاشقم بود دامن‌گیر من شد

عاشق شدم 

دوطرفه بود 

ازدواج کردیم الان ۱۱ ساله 

خونوادش مخالف بودن وهنوزم عذاب مخالفتشونو داریم به شدت و همچنان زندگی محکم و استواری داریم 

سخت هست ولی قشنگیای خودشو داره 

اموزش خیاطی مجازی اسان دقیق ارزان👚👗👖
عشق بین زن و مرد اصلا وجود نداره  فقط عشق مادر به فرزند واقعیه وعشق خدا به بنده

چقد با قطعیت رد میکنین عشق رو 🤕



من تنها کسی که عاشقش هستم همسرم هست  

 بچه هام و پدرومادرم رو بی نهایت دوست دارم 

ولی عشقم فقط و فقط همسرم هستن 

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

قطعا خوشبخت ترین زن جهانی

خداراهزار مرتبه شکر خودمم همین فکرو میکنم 

گوش شیطون کر 

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

عزیزززم انشالله همیشه خوشبخت باشید  ما ۶ سال هستش

انشالله صدساله بشین😘

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

اگه منظورت جنس مخالفه شاید از کسی خوشم اومده باشه ولی عاشق نه 

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز