2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما همون خانمی هستی که دخترتون ۲۰ سالشه؟! واقعا ۲۰ سال در جامعه امروزی وقت ازدواج نیست دخترتون کاش ...

اره عزیزم اقاش نظامیه پلیس ناجا می‌دونی گلم خواهرای دوقلوی من با بی پولی با بدختی درس خوندن با مادر مریض هردو شون لیسانس حقوق گرفتن گفتن ازدواج نمی‌کنیم سر کار بریم جهازمون و خودمون بخریم کمک حال مادر بشیم چی شد الان سی و پنج سالشونه هر دو بیکار مجرد مادرم از غصشون پیر شده هی چی فکر میکردم چی شد به هر کس رو انداختن برای کار اما هر کی پول و پارتی داشت رفت سر کار

اره عزیزم اقاش نظامیه پلیس ناجا می‌دونی گلم خواهرای دوقلوی من با بی پولی با بدختی درس خوندن با مادر ...

کشور ما همه چیز با بدبختی بدست میاد

قبول دارم

اما درس رو یا باید حرفه ای ادامه داد مثلا در مورد خواهرای شما میرفتن آزمون وکالت میدادن

یا باید یه مهارت مثل ناخن کاری رنگ مو خیاطی کارهای هنری یاد می گرفتن

البته به این سادگی نمیشه قضاوت کرد و من به شما حق میدم

فرد نرمال باید بتونه گلیم خودش بکشه بیرون

من جای شما باشم دوست عزیزم

حالا که دخترم ازدواج میکنه همزمان تشویقش میکنم یک مهارت رو حرفه ای دنبال کنه که بعدا بتونه ازش کسب درآمد کنه

کشور ما همه چیز با بدبختی بدست میاد قبول دارم اما درس رو یا باید حرفه ای ادامه داد مثلا در مورد خو ...

عزیز دلم اقاش دوست نداره میگه خونه داری خواهرای بدبخت من با کدوم پول میرفتن یه هنر یاد می‌گرفتن عزیزدلم قربونت برم بدون پول جواب سلامتم نمیدن  همسایه ی ما پول عمل قلب نداشت آخ جوون بود فوت شد هی عزیز دلم   

عزیز دلم اقاش دوست نداره میگه خونه داری خواهرای بدبخت من با کدوم پول میرفتن یه هنر یاد می‌گرفتن عزیز ...

فقط همین و بدون هیچ کس دوست نداره تو زندگی عقب بمونه اگه من پول نداشتم نمی‌تونستم هیچ خرجی برای دخترم بکنم خدارو شکر محتاج دیگران نیستم زندگی متوسطی دارم الآنم که می‌دونی همه ی خرج بله برون و عقد مادر عروسه پس باید پول داشته باشی ولی خواهرای من با مادری که ناراحتی قلبی داره   عزیز دلم هیچ کس از زندگیه کس دیگه خبر نداره باور کن ما ادما ظاهر زندگیمون با واقعیت فرق میکنه  

چرا فک میکنی پلیس ناجا پولداره استارتر؟؟؟ باباش شاید باشه  ولی درامدی ندارن پلیس ها

فقط همین و میدونم خوب و بد هر انسانی زمانی مشخص میشه که زیر یه سقف زندگی بکنن

عزیز دلم اقاش دوست نداره میگه خونه داری خواهرای بدبخت من با کدوم پول میرفتن یه هنر یاد می‌گرفتن عزیز ...

عزیزم من تجربه خودمو گفتم زن باید حتی با کار در منزل دستش تو جیب خودش باشه

من از همون بی پولا هستم دولتی درس خوندم دکترا گرفتم

هزینه عمل باز قلب تو بیمارستان دولتی خیلی نیست.

من مشکلات رو درک میکنم روزی چند مراجع چندین سال،

چکیده این تجربه هامو گفتم

به همه بچه های اطرافم میگم

الانم قصد نصیحت نداشتم 

اما انسان آینده نگر و عاقبت اندیش خودش رو برای همه چیز آماده کنه بهتر زندگی میکنه

عزیزم من تجربه خودمو گفتم زن باید حتی با کار در منزل دستش تو جیب خودش باشه من از همون بی پولا هستم ...

بازم میگم هر کی خبر شرایط خودش و داره نه شما میتونی تصور زندگیه یه لحظه خواهرای من و بکنی و نه ما   ممنون عزیزم شما نیت خیر داشتین من متوجه شدم ممنون از راهنماییتون ولی بعضی شرایطا فرق می‌کنه نداشتن پدر فقر مریضی   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز