کشور ما همه چیز با بدبختی بدست میاد
قبول دارم
اما درس رو یا باید حرفه ای ادامه داد مثلا در مورد خواهرای شما میرفتن آزمون وکالت میدادن
یا باید یه مهارت مثل ناخن کاری رنگ مو خیاطی کارهای هنری یاد می گرفتن
البته به این سادگی نمیشه قضاوت کرد و من به شما حق میدم
فرد نرمال باید بتونه گلیم خودش بکشه بیرون
من جای شما باشم دوست عزیزم
حالا که دخترم ازدواج میکنه همزمان تشویقش میکنم یک مهارت رو حرفه ای دنبال کنه که بعدا بتونه ازش کسب درآمد کنه