pizzasorati مدیر استارتر عضویت: 1402/01/10 تعداد پست: 708 عنوان دلم گرفته😔 707 بازدید | 58 پست واقن چرا من هیچ دوستی ندارم باهم بریم بیرون گردشیا حتا چت کردن هیچ دوست صمیمی ندارمخعلی تنهام😔 1402/03/08 | 18:51 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یارااااااا عضویت: 1402/02/22 تعداد پست: 1569 مث منی . تنها نیستی نگران نباش🥲😆 خدایا امیدم تویی.نا امیدم نکن
سعیدهs عضویت: 1397/04/10 تعداد پست: 8482 خانومها ی خواهش میتونم داشته باشم خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار
ganooog عضویت: 1402/03/08 تعداد پست: 59 این که ناراحتی نداره کافیه روابط اجتماعیتو یکم گسترش بدی تمام 😊
pizzasorati مدیر استارتر عضویت: 1402/01/10 تعداد پست: 708 مث منی . تنها نیستی نگران نباش🥲😆 خعلی حس بدیه واقن اذیت میشم😣
pizzasorati مدیر استارتر عضویت: 1402/01/10 تعداد پست: 708 این که ناراحتی نداره کافیه روابط اجتماعیتو یکم گسترش بدی تمام 😊 متاسفانه اعتماد بنفسم خعلی ضعیف شده
یارااااااا عضویت: 1402/02/22 تعداد پست: 1569 خعلی حس بدیه واقن اذیت میشم😣 من اوایل اذیت میشدم به مرور عادت کردم خدایا امیدم تویی.نا امیدم نکن
ganooog عضویت: 1402/03/08 تعداد پست: 59 متاسفانه اعتماد بنفسم خعلی ضعیف شده اینجا یااونجا دوست پیداکردن دیگه بنظرت اعتمادبه نفس میخواد😊
pizzasorati مدیر استارتر عضویت: 1402/01/10 تعداد پست: 708 من اوایل اذیت میشدم به مرور عادت کردم من از زمان دبیرستان دیگه هیچ دوستی ندارم چن سالهعادت کرده بودم ولی الان خسته شدم