2789
عنوان

جاری ...

| مشاهده متن کامل بحث + 463 بازدید | 30 پست

من نمی‌دونم چقد عجیبه همه تو نی نی سایت خانواده شوهر مشکل دارن یعنی ایقد براتون مهمه کی چی گفته من به یه ورم نیس اصلا برام ارزش ندارن که دهنمو درگیر کنم

صبوری میکنم تا موفقیت ،،،،عالیس در سر زمین عجایب_🎈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درباره کار و رفتار من چیه نظرت ؟

منم طرز فکر مشابه شما رو دارم با کسی بحث و دعوا کنم دفعه بعد ببینمش به روی خودم نمیارم و مثل قبل رفتار میکنم 

اینجوری اونام کوتاه میان و قضیه کش پیدا نمیکنه 

بنظرم خوب بوده چون اگه دهن به دهنشون میزاشتین دعوا میشد و الکی کش پیدا میکرد . 

آره این سری به برادرشوهر بزرگ هم گفتم من دعوت نمی کنم چون توهینی نکردم که خودشون اومدن

آفرین بهت واقعا با صبوری و قدرت باعث شدی خودشون بیان /من حتی کارم به شکایت از جاریمم رسید چون صدای م ...

باید یکم صبوری کنی تمرین کن منم عجول بودم ولی اینو یاد گرفتم اگه توهین دیدم رها ش کنم 

واویلا  اون جاری دیگه نوبره😐

نوبر چه نوبری ۳ساله ندیدمش نه خودشو نه شوهرشو با مادر شوهرم قهر بودیم همین برادر شوهرم برادر بزرگه هم هست همسن مامانمه یعنی من جای دخترشو دارم زنگ زد شوهرم گفت بیا برو به مامان سر بزن اشتی کن پیره و همش گریه و فلان ببین حتی نگفت با زنت خودت حرف بزن میگفت تو بیا و برو زنت بعدا خودش اگه خواست بیاد و بره ولی شوهرم گفت من و زنم یه خونواده ایم من نه دل خوشی دارم برم نه بدون زنم میرم 

جاریه دیگه

به کاراش فکر نکن

چون خود درگیری دارن

جاری من انقدر تفرقه انداخته که

به شوهرم زنگ میزنه حال و احوال پرسی به من زنگ نمیزنه

به شوهرمم میگم میگه نه تو حساسی و حسودیو و اینا...

 کلا منم به این موجود آنرمال به خودش و کارش دیگه  فکر نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز