2777
2789
نه تایپیک من نامناسب نبود( شاید کمی ) چند نفر توی تایپیک حرف های بد زدن 

@نی_نی_یار_پنج  

سلام

استارتر کارتون دارن.

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه جوری بپرسم ؟؟

براتون تگ کردم.

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

مرسی الان میان ؟؟

هر وقت ببینن توی اعلانشون میان.

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

نی نی یار لطفا کاربری قبلیم برگردون خواهش میکنم دیگه تایپیک بد نمیزنم لطفا اسم کاربریم Soophia بود&n ...

سلام باید تماس با ما بگین ادرسش تو امضام هست شماره ای که عضو بودین رو بدین و همینو بگین

ارتباط با نی نی یار فقط:@niniyar

من تویه پستی کامنت گذاشتم درد دل کردم گفتم ندارم .یه نفر امدبهم گفت گدایی میکنی گفتم شما اسمشو بزار گدایی من درد دل کردم .بعد امده تو تایپک ها زیر پستم نی نی یار تگ کرده .که ازمردم سو استفاده میکنم بخدا اینجوری نبوده .حالا بنظرتون منم تعلیق میشم

من تویه پستی کامنت گذاشتم درد دل کردم گفتم ندارم .یه نفر امدبهم گفت گدایی میکنی گفتم شما اسمشو بزار ...

نمی دونم عزیزم این اولین باره که تعلیق شدم 

ولی امیدوارم شما تعلیق نشید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز