2777
2789
من خو حس ششم نیستمم دیگه چی راجبم حس میکنی

اشکال نداره بگو 

پوستت گندمیه؟

قدت بین ۱۶۳ تا ۱۷۴؟

میخوای بحث کنی لطفا ریپ نزن😒   وزن فعلی:۶۳😍   هدف اول:۵۹😍   هدف دوم:۵۵😍هدف آخر :۵۰😍که البته انقدر که مریض میشم خودش داره به صورت اتوماتیک کم میشه نیازی به تحرک وبشین پاشوی من نداره😂پیش به سوی زندگی بهتر با سرعت نور 💪 اگر امضامو دیدی برای سلامتی همه ی بیمارا و تندرستی هممون یه حمد بخون 😍حالا چه بیمار نوزاد چه بیمار پیر چه جوون چه جنین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آفرین حالا بگو  هادی حسش بمن چیه؟ بازم باهام قرار میزاره؟ این هفته میبینمش؟ همه رو ج بدیا😄 ...

حس میکنم هادی یه پسر بانمکه و گاهی مظلوم در عین حال بیخیال سختی کشیده 

از تو هم خوشش میاد ولی خیلی جدی نیست که برات قدمی برداره    

#فان 

حرفی برای گفتن پیدا نمیکند در صورتی که اطمینان دارد  چیزی وجود دارد و حادثه ای رخ داده است.
نازی سابق جواب منم بده مرسی

الان منو میگی؟

سوال چیست!😂

میخوای بحث کنی لطفا ریپ نزن😒   وزن فعلی:۶۳😍   هدف اول:۵۹😍   هدف دوم:۵۵😍هدف آخر :۵۰😍که البته انقدر که مریض میشم خودش داره به صورت اتوماتیک کم میشه نیازی به تحرک وبشین پاشوی من نداره😂پیش به سوی زندگی بهتر با سرعت نور 💪 اگر امضامو دیدی برای سلامتی همه ی بیمارا و تندرستی هممون یه حمد بخون 😍حالا چه بیمار نوزاد چه بیمار پیر چه جوون چه جنین 
حس میکنم بیشتزاز 22 نیستی  موهات کامل مشکی نیس مذهبی ای؟

نه مذهبی نیسم زیاد 

دوسم دارع؟

میخوای بحث کنی لطفا ریپ نزن😒   وزن فعلی:۶۳😍   هدف اول:۵۹😍   هدف دوم:۵۵😍هدف آخر :۵۰😍که البته انقدر که مریض میشم خودش داره به صورت اتوماتیک کم میشه نیازی به تحرک وبشین پاشوی من نداره😂پیش به سوی زندگی بهتر با سرعت نور 💪 اگر امضامو دیدی برای سلامتی همه ی بیمارا و تندرستی هممون یه حمد بخون 😍حالا چه بیمار نوزاد چه بیمار پیر چه جوون چه جنین 
حس میکنم بیشتزاز 22 نیستی  موهات کامل مشکی نیس مذهبی ای؟

درست گفتم من؟

میخوای بحث کنی لطفا ریپ نزن😒   وزن فعلی:۶۳😍   هدف اول:۵۹😍   هدف دوم:۵۵😍هدف آخر :۵۰😍که البته انقدر که مریض میشم خودش داره به صورت اتوماتیک کم میشه نیازی به تحرک وبشین پاشوی من نداره😂پیش به سوی زندگی بهتر با سرعت نور 💪 اگر امضامو دیدی برای سلامتی همه ی بیمارا و تندرستی هممون یه حمد بخون 😍حالا چه بیمار نوزاد چه بیمار پیر چه جوون چه جنین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عکس گاو

antheia | 23 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز