حقیقتا این مدل رفتارو درک نمیکنم و برنمیتابم😬
من خودم توی دوران اینترنی با همسرم بخشامون مشترک بود
اون موقع دوست بودیم
و قاعدتا من این رل بودم و با کسی کاری نداشتم
ولی اینترنای دختر هرچقدر با رزیدنتامون کاری نداشتیم بیشتر دور و برمون بودن و کرم میریختن و جلب توجه میکردن
برای همین این مدل رفتار رو درک نمیکنم و متوجه شدم هر چقدر خودتو دور کنی بیشتر تمایل دارن اتفاقا بیان طرفت
هرچقدرم جایگاه بالاتری داشته باشی کیسای بهتری خواهی داشت🤞🏻