2777
2789
خودمم کنکوریم :) آره بابا قبولی ک قبولن همه. ظرفیتا بالاست. جنگ سر ۴تا دانشگاه تاپه

ان شاءالله موفق باشی گل دخترم .خوب همون دیگه منم میخواستم حست رو بدونم من که بیشتر از خودش استرس دارم متاسفانه.حست رو نگفتی؟🌹

باید از سمت خدا معجزه حاصل بشود😔تا دلم، باز دلم،باز دلم دل بشود💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ان شاءالله موفق باشی گل دخترم .خوب همون دیگه منم میخواستم حست رو بدونم من که بیشتر از خودش استرس دار ...

شماعم جای مادر خودم❤️ قبولن به امید خدا

استرس شما حال اون رو هم بد میکنه. حواستون ب خودتون باشه

شماعم جای مادر خودم❤️ قبولن به امید خدا استرس شما حال اون رو هم بد میکنه. حواستون ب خودتون باشه

عزیزم خدا مادرتون رو حفظ کنه.توکل به خدا❤❤

باید از سمت خدا معجزه حاصل بشود😔تا دلم، باز دلم،باز دلم دل بشود💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز