2777
2789
عنوان

مدیریت پول

| مشاهده متن کامل بحث + 322 بازدید | 42 پست
وام ودیعه برا صاحبخونه از لحاظ مالیات و این جور چیزا تاثیری داره..صاحبخونه ما نمیاد بریم بنگاه کد ره ...

اره درس میگه من شنیدم اگه رهن کامل بزنین مالیات نمیره براش ولی متاسفانه همکاری نمیکنن صاحب خونه ها 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی ها با کمتر از نصف این مبلغ میگذرونن

خیلی خیلی سخته

مامان من حقوق بازنشستگی میگیرن

مستاجر نیستن و تقریبا هزینه لباس پدر و مادرم با من و خواهرمه و فقط برای خورد و خوراک هزینه میکنن بازم کم میارن

کاربری پانزدهم😑این سیمکارت برای مادرشوهر خدابیامرز خواهرمه😑نزارین تن مرحوم تو قبر بلرزه😑پس گزارش نزن‌ چای شیرین

سلام عزیزم ،  ببینید توصیه من به شما اینه اول هر ماه تمام مخارجتون بنویسید و خرید منزل ماهانه انجام بدید تا اینجوری هر دقیقه مجبور نشید برید سوپری و اجناس غیر ضروری هم بخرید در کنارش ، و اینکه مجارتون که نوشتین ، مخارج غیر ضروری هم مشخص میشه و حذف کنید و پولش بریزید تو حساب با سکه پارسیان و... بخرید پول نقد نگه ندار چون هم ارزشش کم میشه هم خرج میشه ، ترجیعا وام خونگی هم ثبت نام کن خودش نوعی پس انداز هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز