2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوشب کار داشتم درست حسابی نخوابیدم بعدشم دانشگاه و سرکار و دوباره امروزم دانشگاه بودم و دیگع خیلییییی خسته شدم 

یعنی وقتی رسیدم خونه لباسامم عوض نکردم همونطور افتادم رو تخت از ساعت ۲ تا ۷ خوابیدم یکمم ک مریض شدم بدن درد داشتم 

بیهوش بودم درواقع😂😂 مامانم میگه اینهمه رعدوبرق زد کل خونه تاریک و روشن میشد بارون اومد یعنی هیچی نشنیدی نفهمیدی!!!! 

و منی ک فکر میکردم چقد خونه آروم بوده امروز😑😂 

همین دیگ😁عمیییق و طولانی خوابیدم الان خوابم نمیبرع دیگه:/

اوم هر چی گیرم میاد گل میگیرم سرش😂

شونه چوبی بگیر ازین دونه ریزا بااون دائم شونه بزن سریع تموم میشه. رنگ موهم جوابه

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
مرسی عزیزم ؛یعنی تو ملحفه ها و پتو میرن ؟اخه چقدر بشورم پدرم در اومد سه روزه دارم میشورم حالم به هم ...


نه با شستن ک نمیره ،فقط حرارت زیاد از بین میبرتشون،ب این خاطر میگم همرو اتو کن مخصوصا درزهاشون رو

هیچی اعصابم خورده 

امروز دراز کشیده بودم خودم تنها خونخ پدربزرگم اینا 

اخه پدربزرگم امروز رفت کما از سی سی یو 

همه رفتن بیمارشتان 

یکی در زد رفتم دیدم نوه عموی یابامه ک میشه پسر عموم ی چورایی من یکی دو هفته پیش بهش گفتم دوستت دارم مسخره ام کرد پسم زد 

همین که درو باز کردم سرمو بردم بالا دیدمش زدم زیر گریه خواستم درو ببندم نذاشت🥺💔

اومد نشست منم رفتم توی اشپزخونه گفت نمیخوای برا مهمانت چایی بیاری چیزی نگفتم خودش اومد توی اشپزخومه نشست کنارم انگار یکی چنگ گذاشته بود دور گردنم داشتم خفه میشدم

هم دوستش دارم هم تنفر پیدا کردم ازش😭💔



اهای فلانی فره دوست دیرم⁦❤️⁩، مه سربازدم تو سردارمی،گیونم خرت کل چی نازارم،قلبم نذرد🥺A❤️Mعزیران کاربری دست دو نفره مهسا و ریحانه اول تاپیکا میگم کدوممونیم که اشتباه نکنید🙂⁦👍🏻⁩
همه گرفتیم دیگه من هی میشورم شامپو ضد شپش میزنم.....رشک میکنم کلافه شدم بخدا

خیلی بد شد که…از داروخونه شامپو و محلول و این جیزارو بگیر همه استفاده کنید وگرنه بد جور پخش میشه توی فامیلاتونم،،،از دستش خلاص شدنم سخته خدایی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز