2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دوماهه ولی خب حال خودم بده نمیتونم دلداریت بدم حق داری شایدم مث من دوسش داشته باشی ولی بدرد هم نخورید 

سوگواری کن گریه کن هرکاری ارومت میکنه بکن 

حق داری

اندوه دوري را چه تسکین است جز خیال 🖤

من هنوز بعد دو ماه حالم بده میگن زمان درستش میکنه تراپی درسش میکنه 

نمیدونم 

ولی حق داری حالت بد باشه اصلا خودتو واسه حالت سرزنش نکن 

اندوه دوري را چه تسکین است جز خیال 🖤

اگه میتونی فرصت بدی برگرد

یااگه بحث خیانت و دروغ وسطه همون بهترکه بلاکش کردی 

من بانامزدمم دعوا میکنیم خیلی .همشم دعوای بد.ولی سرچیزای بیخوردی مثلا چرا رفتی بیرون نگفتی بهم سراینا 

براهمین خودم پیشقدم میشم و هرجور شده اشتی میکنیم

عزیزم چنل روانشناسی اقای هیربد یاسینی رو تو تل سرچ کنید واقعا کمکتون میکنه که چطور دوره سوگ واری بگذرونید و برای روابط بدی چطور اماده گی پیدا کنید و این نوع مطالب !

کلی مطالب رایگان دیگه گذاشته و میتونی باهاشون نوبت مشاوره ام رزرو کنی واقعاعالیه!

از یه جایی به بعد دیگه حوصله صبور بودن هم نداری!باید با خودم رو راست باشم،دیگه حوصله این ندارم که در جواب توهین و تهمت دیگران، بگم عزیزم اشتباه میکنی بیا برات توضیح میدم!یا متعصب نباشم !از این به بعد نه صبورم ،نه با ارامش و دوستانه رفتار میکنم!حق ندارید از حرف های من به سبک خودتون برداشت کنید،منظور من کاملا مشخصع !
سه سال فرصت دادم من کوتاه اومدم  درست نشده  همونه(:

ببین عجولانه تصمیم نگیر فردا پس فردا ازدواج میکنی ازکجا معلوم که بهش فک نکنی ؟ازکجا معلوم فراموشش نکنی؟

ازکجا معلوم همسرتو کمتر از اون دوسش داشته باشی؟

توروخدا بافکر ی نفر دیگه باکس دیگه نرین زیر سقف 

اگه بحثش رسیدنتون غیرممکنه یابحث خیانت و دروغه اره تصمیم خوبی گرفتی اینطوری باشه باهاش زندگیم کنی روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنی 

ولی اگه غیراینه بیشترفک کن

ببین عجولانه تصمیم نگیر فردا پس فردا ازدواج میکنی ازکجا معلوم که بهش فک نکنی ؟ازکجا معلوم فراموشش نک ...

عزیزم مردم از سر دلخوشی کات نمیکنن ک حتما طرف هی گوه خورده دیگ 

منم آدمم همش نمیشه همه چی از طرف من باشه ک تو رابطه خسته شدم💔💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط جنین

مهلا88888888 | 14 ثانیه پیش

واریزبیمه

maryam_13_80 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792