2777
2789
همون نوشتن
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بچه ها تایپیکو آپپدیت کردم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1552367&T=%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D8%B9%D8%A7%D9%82%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%AA%D8%B1_%D8%AF%D8%B9%D8%A7_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82_%D8%AE%D8%AF%D8%A7_&PageNumber=1
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الراز جون شروع این تاپیک اوضاعم خیلی بدبود حالامی خوام ازگام ۱بازم شروع کنم نوشته بنویس ازخودت ازخدات خب اجی از چی خودم مثلا از زندگیم؟اگه کارمنفی کرده باشم وبنویسم ادم منفی جذب میشه فعلا بنویس جذب منفی نمیشع گام چهارم همه منفی ها درست می کنیم
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
نسرین عزیزم این رابطه شش ساله رها کن شاید جزئی از روابط نا سالم بوده باشه رها ش کن بهش فکر نکن اگر رابطه سالم باشه خودش بر می گرده
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
گامها بخونید می فهمید روابط ناسالم چقدر خطرناک هست برا ازدواج یکی شاید سالها به پسری فک می کنه که اصلا کلمه ای باهاش حرف نزده فقط بهش فکر میکنه بعد اون فرد که تو رویاها ش ساخته با خواستگاراش مقایسه میکنه رد میکنه موردها بعد از مدتی متوجه میشه باید از خیالات بیاد بیرون
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
دوره آموزشی 🌷چگونه همسر دلخواه خود را پیدا کنم فایل صوتی جلسه اول http://www.gisgolabetoon.ir/fa/ezdevajemovafagh/news/1782/ezdevaje-movafagh-lesson1 جلسه دوم http://www.gisgolabetoon.ir/fa/ezdevajemovafagh/news/1783/ezdevaje-movafagh-lesson2 جلسه سوم http://www.gisgolabetoon.ir/fa/ezdevajemovafagh/news/1784/ezdevaje-movafagh-lesson3 جلسه چهارم http://www.gisgolabetoon.ir/fa/ezdevajemovafagh/news/1785/ezdevaje-movafagh-lesson4 جلسه پنجم(آخر) http://www.gisgolabetoon.ir/fa/ezdevajemovafagh/news/1786/ezdevaje-movafagh-lesson5
زندگی زیباست ای زیبا پسند🌹
ان شالله ک خوب باشه واوکی بچه هاخبری نشدازاونهاکه دوستم معرفی کرده بودن فکرنکنم بیان دیگه بخاطرمادرم
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
خداروشکر ک همین اول نمیان تینا جون. من که داغونم.میان خاستگاری یه شیرینی میخورن و میرن. دیروز دوتا خاستگار باهم اومدن یکی یه ساعت یکی دیگم ساعت دیگه هیچکدوم دیگه خبر ندادن. هفته ای یه بار این بساطو داریم.خجالت میکشم از روی مامان بابام آزرده شده وجودم و روحم
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مهدیه جون چندسالته کدام شهری؟ حالامیان ومیرن چیزیم میارن؟
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
اسفند میشم 23 تیناجون. مشهدم. نه الان تقریبا 4ساله وضع همینه.خودم توش موندم واقعا نه هیچی نمیارن. نزدیک 100 تا خاستگار اومده تو این 4سال فقط 2 موردش به جلسه دوم کشیده
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
خب اونهاکه جلسه دوم شدن چی شد
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
هم سن منی منم دی شدم۲۳
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
هیچی من که خوشم نیومد ولی اوناهم خبر ندادن
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش