2777
2789
فدای تو یکی یک دونه اجیم
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ ازدواج چیزی نیست که باید به دست آورید، کاری ست که باید آن را انجام دهید گام سه: اگر می خواهی زود و خوب ازدواج کنی روابط نامناسبت را ترک کن 1ـ خدایا به امید تو 2ـ لوئیز هی می گوید: هرگز اصرار نورزید که عشق بی درنگ بیاید. شاید هنوز آماده ی آن نیستید، یا هنوز آن قدر پرورش نیافته اید که عشقی را که می خواهید به سوی خود جذب کنید. صرفا به خاطر بی کسی، هرکسی را نپذیرید. 3ـ این گام سوم است: اگر می خواهی خوب و زود ازدواج کنی، روابط نامناسبت را ترک کن..... 4ـ بعد از بخشش که گام بسیار مهمی بود و امیدوارم همه به خوبی انجامش داده باشید ( و البته در اخر این نوشته یک بخشش دیگر را نیز تمرین می کنیم) باید برویم سراغ گام مهم دیگری که بدون انجام دادن آن در راه رسیدن به همسر الهی دچار تاخیر یا حتی هرگز نرسیدن می شویم.... یادتان هست گفتم این راهی که در آن گام نهاده ایم، یک یخبندان بزرگ است که البته در ورای آن بهشت گمشده ی رویاهای ماست، پس برای رسیدن به بهشتمان باید از عصر یخبندان گذشت.... یادتان هست گفتم که اگر حواسمان به راه رفتنی نباشد و پاهایمان را محکم بر زمین نگذاریم به سادگی سر می خوریم و سر خوردن همان و شکستن دست و پا، همان؟ و حتما باز یادتان هست که گفتم کسانی که ما با آنها روابط نامناسبی برقرار کرده ایم، آماده اند که ما را هول بدهند تا ساده تر کله پا شویم(!).... بنابراین پیش از این که دست کسی به ما برسد باید خودمان را از دیگرانی که آماده ی هول دادنمان هستند، دور کنیم.... و این کار یعنی ترک روابط نامناسب... 5ـ رابطه ی نامناسب چه معنایی دارد؟ طبق تعریف باربارا دی آنجلیس این ها روابطی است که شما باید از آنها دوری کنید: ـ رابطه ای که در آن بیش از آنچه دوستتان به شما عشق می ورزد، شما به او عشق می ورزید. ـ رابطه ای که در آن کمتر از آنچه دوستتان به شما عشق می ورزد، شما به او عشق می ورزید. ـ رابطه ای که در آن عاشق توانایی های بالقوه ی دوست خود هستید. ـ رابطه ای که در آن ماموریت نجات همسر خود را به عهده دارید. ـ رابطه ای که در آن به دوست خود به عنوان یک الگو و آموزگار چشم دوخته اید. ـ رابطه ای که در آن به دلایل بیرونی شیفته ی نامزد خود شده اید. ـ رابطه ای که در آن شما و دوست خود از تفاهم جزئی برخوردار هستید. ـ رابطه ای که در آن دوست خود را از روی سرکشی و عصیان انتخاب کرده اید. ـ رابطه ای که در آن دوست خود را به عنوان عکس العملی در برابر دوست قبلی تان انتخاب کرده اید. ـ رابطه ای که در آن دوست شما در دسترس شما نیست. و من به این مجموعه با توجه به روند حاکم بر جامعه مان این موارد را اضافه می کنم: ـ رابطه ای که در آن دوست شما تنها دلیلش برای ایجاد رابطه، دوستی با شماست نه ازدواج. ـ رابطه ای که در آن، پای یک نفر دیگر در میان است. ـ رابطه ای که در آن دوست شما، معتاد به هرگونه ماده ی مضر است. ـ رابطه ای که در آن، بی جهت خود را به نادیده گرفتن خطاهای دیگری دچار کرده اید. ـ رابطه ای که در آن، از سر بی کسی، مانده اید. ـ رابطه ای که در آن، احساس می کنید اگر ترکش کنید، خواهید مرد. ـ رابطه ای که در آن شما برای هرچیزی غیر روح زیبا و درون شگفتتان برگزیده شده اید. ـ رابطه ای که در آن، غم شما بیش از خوشی و شادمانی حقیقی شماست. ـ رابطه ای که در آن باور شما و گزینه ی ازدواجتان از زندگی و خدا و مذهب متفاوت است. و هر رابطه ی دیگری که احساس زیبای عشق را به شما منتقل نمی کند و شما مدام در حال گول زدن خود هستید.... 6ـ اکنون زمان ترک این روابط است، خواهش می کنم بی جهت در مقابل زندگی شیرین و شادی که در انتظار شماست و آن کسی که بدون شک همسر الهی تان است این همه مقاومت نکنید و همه ی روابط نامناسب خود را ترک کنید... نخواهید مرد.... من به شما قول می دهم....من این را بارها به چشم خود دیده ام.... باربارا دی آنجلیس در کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ به 6 اشتباه بزرگی که در ابتدای روابط مرتکب می شویم به خوبی اشاره کرده است: ـ سوالات کافی نمی پرسیم. ـ نشانه های هشدار را که حاکی از مشکلات بالقوه هستند نادیده می گیریم. ـ سازگاری های ناپخته و زودهنگام مرتکب می شویم. ـ تسلیم کوری شهوانی می شویم. ـ گول مادیات را می خوریم. ـ تعهد را بر تفاهم مقدم می داریم. همه ی این ها چیزهایی بودند که خیلی ها در روابطتشان نادیده می گیرند.... پیش از آن که به اندازه ی کافی طرف مقابلشان را بشناسند، عاشقش می شوند و واقعا تصور می کنند که این بار دیگر خودش است... بنابراین به جای این که دنبال تفاهمات بگردند به او متعهد می شوند و با این که نشانه های زیادی از ابتدای رابطه برایشان ظاهر می شود و خداوند به هزار و یک زبان هشدار می دهد، همه چیز را نادیده می گیرند و خود را گول می زدنند و خیلی زود با همه چیز سازش می کنند و از همه بدتر این که بر نیاز جنسی خود کنترلی نداشته و اجازه می دهند دیگران هم آن ها را برای همین مورد بخواهند. بنابراین، با خود روراست باشید و سرتان را گرم روابط نامناسب و وقت تلف کن نکنید... باور کنید که همسر الهی تان منتظر شماست. تنها کاری که باید بکنید ترک روابط نادرستتان است... او را ببخشید اگر امروز پی بردید که گولتان زده است، فریبتان داده است.... ببخشیدش و خود را آماده ی پذیرش همسر الهی تان کنید.... چند نفری برام گفته اند که این کار را آغاز کرده اند، برایشان خوشحالم و امیدوارم مراقب همه ی وسوسه های این ترک کردن باشند... مطمئنا دوست شما مقاومت می کند و می خواهد شما را برگرداند اما باید شما محکم باشید... هرکاری لازم است برای ترک او انجام دهید حتی اگر لازم است سیم کارت خود را عوض کنید.... هر کاری که دیگر دست او به شما نرسد... در ضمن، لازم نیست به او بگویید که اگر می خواهد با او باشید باید با هم ازدواج کنید... او اگر همسر الهی شما بود، این احساس خیلی پیش از این ها درون هردوی شما نمایان می شد. با این حال اگر او همسر الهی تان باشد و تاکنون هیچ یک متوجه نشده اید پس از ترک او، و تمرینات و دعاهایی که شما انجام می دهید او باز خواهد گشت... پس لطفا، نگران از دست دادن دیگران نباشید... خلا ایجاد کنید... یک خلا بزرگ... تا همسر الهی تان بیاید و آن را برای همیشه پر کند.... و اگر گره کار شما درون خود شماست، شما کسی را دوست دارید که حتی روح او از ماجرا بی خبر است باید به شدت برروی خود کار کنید.... شما باید این احساس را ترک کنید... لطفا بن بست و گره ایجاد نکنید... خلا ایجاد کنید تا خداوند برایتان پرش کند... هر احساس یک طرفه، به اندازه ی یک رابطه ی نامناسب شما را از همسر الهی تان دور تر و دورتر می کند.... پس این احساس را ترک کنید... شما نیز نخواهید مرد...... او را رها کنید تا آسوده و آرام شوید..... و یادتان باشد تا رهایش نکنید همسر الهی تان نخواهد آمد.... 7ـ نکته ی بسیار مهم: عده ای می پرسند اگر کسی که ما دوستش داریم و او می داند یا نمی داند، همان همسر الهی ما باشد، پس چرا رهایش کنیم؟.... شما باید رهایش کنید زیرا نیاز به این رها شدن دارید، نیاز به این خلا دارید... او اگر همسرالهی شما باشد به سوی شما خواهد آمد، آن هم با اشتیاق، نه با زور.... پس رهایش کنید و شکی نداشته باشید که خلا ایجاد شده تنها با همسر الهی شما پر خواهد شد.... 8ـ یک تمرین بخشش دیگر: هرروز این تمرین را انجام دهید... به جای من، می توانید از تو استفاده کنید و تمام فعل ها را نیز متناسب با ضمیری که استفاده می کنید تغییر دهید... این دعای بخشش را می توانید برای خود و همه ی کسانی که فکر می کنید با نبخشیدن شما گره و بن بست در زندگی تان ایجاد کرده اند بنویسید و طی مراسم با شکوهی آتش بزنید.... بگذارید مبدل به نیروی برتر شود.... دعای بخشش از ژوزف مورفی: اکنون من ( نام خود و یا دیگری را بنویسید) افکار منفی و مخربی را که در خانه دلم انباشته بودم از آنجا پراکنده می سازم. تصمیم دارم پس از این، چنین ایده هایی را به سر راه ندهم و روحم را از هر الودگی پاک نگاه دارم. همه ی کسانی که از آنها دلگیرم و یا کینه به دل دارم را هم به خدا می سپارم. هرکجا هستند و هرکار که می کنند برایش آرزوی موفقیت و سلامتی و شادکامی دارم. من با نیروی شفابخش هستی در هماهنگی کامل هستم و عشق آسمانی را در تمام ذرات وجودم حس می کنم و می دانم که این عشق از نو به من تندرستی می بخشد و از نو می توانم با سلامت کامل زندگی کنم، با خود و اطرافیانم از در صلح و دوستی در آیم و هر کینه ای را از دل پاک کنم. امیدوارم آنها در کنف حمایت پروردگار قرار گیرند و لطف خداوند شامل حالشان شود و مرا هم مشمول عنایت خود گردانند. من با تمام وجودم خیروخوشی آنها را می خواهم. از همین حالا من انسانی آزاد هستم. 9ـ در گام بعدی، پس از بخشش و ترک روابط نامناسب، همسر دلخواهمان را با کلمات به تصویر می کشیم، پس برای آن باید خوب آماده باشید، زیرا کائنات همان چیزی را به شما می دهد که می نویسید و تصور می کنید، بنابراین باید بهترین ها را بخواهید تا بهترین ها نصیبتان شود....
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
الراز جون ممنون داشتم اون یکی تاپیک ازدواج مثبت میخوندم اوایلش یکجا تو پرسیدی از کجا بفهمیم یک مرد, همون زوج الهی ماست؟ و اینکه کاش یکنفر ک متاهله بیاد بگه... الان من از تو میپرسم همین سوالو... چیزی غیر از علاقه است؟ علاقه میان همه ی تازه مزدوجین وجود داره و عادیه; نه؟؟
زندگی زیباست ای زیبا پسند🌹
وااای عالیه اینجا مرسی از همه از بابت فایل هم ممنون من اعتماد به نفسم پایینه اصلا نمیتونم جایی ابراز وجود بکنم یا حرف بزنم به نظرتون این میتونه یکی از مورد های اختلال در پیدا کردن همسر باشه؟
خدای من همیشه یار و یاورم باش
از ای اف تی برای رفع موانع ذهنی استفاده میشه (مثل چاقی . اعتیاد . رفع موانع مالی . رفع موانع ازدواج . دوست داشتن خود . اعتماد به نفس . و حتی صفاتی که با نیمه تاریک وجود پیدا کردید.) @jazbbooks
👀
یاسمین یه مدت همش دنبال عشق الهی ها بودم ببینم کسی هست بگه شوهرم همسرم زنم جفت الهی شه
بعد فهمیدم

اگر هم باشن نمی گن تا مشخص نشه یه راز نگه میدارن


هیج کس هم نیو مد بگه


پن فیلم های خارجی دیدین زن و شوهر ها پیر میشن وقتی یکیش می میره
اون یکی یا افسرده میشه یا دو روز نشده می میره

و خیلی هاشون واقعیت داره

اما ایران هر زن و مردی فوت میکنه
همسرش شاخ و شمشاد به چهلم نرسیده ازدواج می کنه

هر چی باشه من اطرافم کسی که بگه همسرم جونمه زندگیمه ندیدم
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
وین دایر یه کتابی داشت . فصل کتابش موضوعش نیمه گمشده بود


الان هرچقدر فکر می کنم نمی تونم اسمش یادم بیاد

الان نگاه کردم "قدرت مشیت الهی "هست یه فصلش این موضوع بود اگر خواستید کتاب "وجود متعالی انسان"هم بخونید اونم عالیه
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
قسمت دوم اون چگونه همسر دلخواهمم برا من اومد
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
الراز ازدواجای قدیم خودمونم همین بوده تو دور و بر خیلی هست که پیرزن پیر مردا بعد فوت جفتشون به یه سال نرسیده میرن
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
تسلیم نخواهم شد ! زندگی می کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند؛ من فرصتی برای بودن دارم پس ساکت نمی نشینم. 🌺 می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها، شاهکار زندگی خود هستم. 🌺 کافیست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم. چون رویاهایم آنجاست و من فقط، یک بار فرصت زندگی کردن را دارم هرگز هرگز هرگز در برابر کنایه ها کم نمی آورم و به زندگی ثابت میکنم اگر او سخت است من از او سخت ترم.🌺
زندگی زیباست ای زیبا پسند🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز