2777
2789
سلام خاطره خب اجی من۷۲ام اون۷۳
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
سلام راحیل جانم.خوبی؟ حتما عزیزم شما وخاطره اولین کسایی هستین.که نماز میخونم. انشااله اگه آقا بطلبه فردا میرم.حق شمارو ادا میکنم. بعدش تینا-معصومه بعد دریا-الزار بعد نازی-یاسمین دیگه همینارو یادمه
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهدیه دعامی کنم برات سیدبیادبرات
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
مرسی بچه ها. خیلی به دعای همه نیاز دارم. حتما خدای خوبم به خاطر دعای شما عزیزان کمکم میکنه
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
سلام بچه ها ی چیزی رو هم مدنظر بذارید ک دخترا زودتر ب بلوغ فکری میرسن و زودتر هم یائسه میشن،من ی خواستگار داشتم با این وجود ک 4 سال ازم بزرگتر بود ولی میگفت من میتونستم برم دختر 18 ساله بگیرم بعضیا کلا دهن بینن و وقتی تو زندگی قرار میگیرن نمیتونم با حرف مردم ک بهش میگن زنت بزرگتر از توهه کنار بیان
لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
نامرد نیست خیلی ضعیفه دوستای دورش ازبی بندوباران ازانهایی ب خواهروخاله خودشونم رحم نمی کنن خیلی چیزهابراش عادی شده بود والان ک منونداره تنهاراهش این بوده من گفتم نمیشه چون خودم مقیدم ب اصول زندگیتوبسپاربه خدا خودش می سازش ب بهترین شکل
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بعدچی گفتی بهش اجی
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
فرانک جان همه یه شکل نیستن.بقول تینا دوس پسرش که سی سالشه منطق نداره ولی این خواستگارش خیلی منطقی و اقاس.پس همیشه سن ملاک درستی نیست.من تجربه صحبت با چند نفر رو داشتم واقعا یه چیزایی دستم اومده
تینا جان بستگی به شخصیت پسر و خانواده ش داره پسری رو بهم معرفی کردن که دوسال ازم بزرگتر بود من ۳۴ اون۳۶ بعد یک بار دیدن و چندبار تلفنی صحبت گفت من دختری رو میخوام که زیر سی باشه! خودش و خانواده ش همه گی باهم، یکجا بیشعور بودن چرا وقتی دختر زیر سی میخوای، میای منو میبینی! اما توی دوست و فامیل داریم چندین مورد که پسر چند ماه کوچکتراز دختر هست حتی یه موردشون بود که دختر ۳۴ سالگی ازدواج کرد و شوهرش نه ماه کوچیکتره خانواده دختر و پسر هردو تحصیلات عالیه دارن و بسیار با فرهنگ هستن چندساله ازدواج کردن عاشقانه همو میخوان اصلا هم بد نمیدونن پسر کوچیکتره اما اونی که واسه من اومده بود کلا تو فرهنگشون اینجور بود که دختر حداقل هفت هشت سال باید کوچیکتر باشه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792