2777
2789
سلام دوستای گلم. بچه ها یه چیزی شنیدم جالبه به شماهم بگم. خدا عاشق اینه که که بنده هاش به خاطر خودش و رضایتش یکاری انجام بدن. اینکار همیشه به معنی کمک به دیگران نیست. میتونیم از خودمون شروع کنیم.یه عیب رو که خودمون میتونیم با کمی فکر اصلاحش کنیم. مثلا حجابمون میتونیم به خاطر خدا که برای حجابمون سفارش کرده بهش عمل کنیم. میتونیم حجاب حضرت زهرا رو انتخاب کنیم و ازخود بی بی بخوایم برامون دعا کنن. یا میتونیم به خاطر خدا نماز اول وقت وقت بخونیم که خودش کلید باارزش همه درهای بسته هست. میتونیم از دروغ و غیبت دوری کنیم که خشم خدارو دربرداره.شاید اولش سخته ولی بعد عادت میشه. میتونیم اگر قبلا با پسرهای فامیلمون که به قول خودمون باهم بزرگ شدیم و مثل خواهر برادریم شوخی میکردیم یا سربه سر هم میزاشتیم دیگه اینکارو نکنیم چون توی قرآن موقعی که اسم نامحرم اومده موقعی که تعریفش اومده جلوش پرانتز باز نشده اگه باهم بزرگ شدین یا مثل خواهر برادرین یا به هم نظر ندارین میتونین باهم راحت باشین. یا خیلی چیزهای دیگه.شاید اولش همه بگیم اووو چه کارایی ولی درواقع با عمل به هرکدوم از اینا یه عمر خودمون و نسلمون بیمه اند. شاید فقط هرکدوم از ما با رعایت هرکدوم ازینا بتونیم سهمی در درست شدن زندگی هزاران نفر دیگه داشته باشیم.وقتی دختری حجاب قشنگمون رو ببینه مممکنه از ما الگو بگیره وقتی یه نفر ببینه ما نماز اول وقت بخونیم شاید اونم همون لحظه تصمیم بگیره همون یه بار حداقل نمازشو اول وقت بخونه.وقتی ببینن از غیبت دوری میکنیم اینم براشون میشه یه هنجار زندگی همه ما زنجیروار بهم وصله نگیم با کارای خوب من یه نفر دنیا گلستون نمیشه چرا اتفاقا میشه. رعایت کردن اینا برای یه دختر یعنی معصومیت،یعنی اون نور قشنگی که خدا فقط عزیزکرده های خلقتش داده.دخترا عزیزکرده های خلقت خدان.یه نور خاصی از معصومیت و پاکی رو دارند.و همین نور هست که بهترین هارو جذب میکنه.هرکسی نمیتونه این نور رو بیبینه یعنی هرکسی لایق دیدن این نور نیست. بچه ها منم مثل همه شمام کج رفتن خیلی زیاد دارم تاحالا همش باب میل خودم رفتار کردم نه خدای مهربونم.اونوقت همش عجز و لابه میکنم خدایا پس کی جواب منو میدی؟چرا این قسمت زندگیم اینجوری شد؟ غبطه میخورم به حال کسایی که حداقل چندتا کارشون واسه خود خداس. دوست دارم به خدا نزدیکتر بشم.دوست دارم عاشقش بشم قطعا حال خوبیه وقتی برای رضاش درست شدن رو از خودم شروع کنم اونوقت اونم نه به خاطر دعام به خاطر خوده خودم همه خوبی هارو به سمتم سوق میده. بیاین به خاطر رضای خدامون یه عیبی رو ازخودمون رفع کنیم اونوقته که معجزات بینظیرش رو تو زندگیمون میبینیم
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهش میکنم الزار جون. منم از شما ممنونم که همچین تایپیکی ایجاد کردی تا حرفامون رو بزنیم. اجرت با خود خدای مهربون و امام حاضرمون
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
تا چندوقت قبل همش دعا میکردم تا قبل از اینکه دوست صمیمیم ازدواج کنه من ازدواج کنم تا این دفعه بتونم واسه مهم ترین روز زندگیش همراهش باشم دلم میخواست با تو باهم میرفتیم حرم امام رضا مراسم عقد دوستم. بعدشم یادمون میومد ازروزی که خودمون عقد کردیم. واسه روز جشنش تو منو میبردی آرایشگاه بعد خودت میومدی دنبالم باهم میرفتیم مراسم.خیلی دعا کردم که این رویام به حقیقت بدل بشه ولی فکر کنم حکمت خدا چیزی غیر این بود چون دوستم داره ازدواج میکنه و تو هنوز نیومدی. بازم مجبورم برای نبودن کنار دوستم هزار جور بهانه درست کنم براش. آخه تو که میدونی بیرون رفتنم خیلی سخته. ولی من بازم صبر میکنم.همه چیو میسپرم به خدا و قدرتش. حتما راه حلی برام داره. همینطور که من برای رسیدن به تو دعا میکنم توهم واسه رسیدن به من دعا کن. فردا قراره خاستگار بیاد ولی دلم میگه تو بینشون نیستی. تو کی هستی؟کجایی؟حتما نزدیکی که دلم بودنتو حس میکنه. دلم نمیخواد چادر صورتیه قشنگمو که واسه خاستگاری کنار گذاشتم.جلوی پسر دیگه ای سر کنم.موقعی که رفتم حرم حضرت معصومه و چادرمو واسه اولین بار تو حرم بی بی پوشیدم همه از قشنگیش تعریف کردند.پیش بی بی دعا کردم چادرمو فقط واسه اومدن تو سر کنم.ولی نشد.آدمای دیگه ای به عنوان خاستگار اون چادر رو تو سرم دیدند. حسود باش.بزار فقط خودت قشنگیه چادر رو سرم ببینی.دعا کن.فقط دعا کن
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز