2777
2789
😐😐😐😐😐😐😐من زیادمیپرسم نامید نمیشم


من درموردددد آیندم درسمممم بود که گفتن قبول نمیشم😑

ایششش خیلی هم قبول میشم!💔

هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دستت بدیم،هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دلتنگی تو زجه بزنم...،هیچ فکرش رو نمیکردم التماست کنم،که یه بار دیگه هم که شده صداتو بشنوم،هیچ وقت این روزایی که داریم بدون تومیگذرونیم رو فکرش رو نمیکردم،اینکه همیشه یه بغض مهمون گلوم باسه،....دلم برات خیلی تنگ شده،تهش یه جملستا،ولی با تک تک سلول های بدنم،با گوشت وپوست و استخونم،دارم درکش میکنم،دارم تحملش میکنم!دیدارم باهات شده به قیامتا💔🥀خودتم فکرش رو نمیکردی نه!؟میدونی وحید،دلم برای تک تک روزایی که اذیتم ومیکردی و جیغم رو درمیاوردی تنگ شده،دلم برا خندیدنات،برای اون دکلمه هایی که همیشه میخوندی،برای وقتایی که توماشیمت مینشستم و جز آهنگای تتلو چیزی گوش نمیکردی،برای وقتایی که سربه سرتک تک خونواده میزاشتی،،،،وحید.... تومثل داداشم بودیا...توعزیزترینم بودیا...خیلی دوست داشتم و دارم بی معرفت....😭🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا

 گفت قبول نمیشم از صبح که اینو گفت 

عذاب وجدان و ناامیدی و... کلن همه چیزای منفی بهم سرایت کرده!

هرچی هم به خودم میگم که فقط به تلاش و درس خوندنم ربط داره ولی نمیتونم خودم رو قانع کنم!!!!!😑😑😑

هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دستت بدیم،هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دلتنگی تو زجه بزنم...،هیچ فکرش رو نمیکردم التماست کنم،که یه بار دیگه هم که شده صداتو بشنوم،هیچ وقت این روزایی که داریم بدون تومیگذرونیم رو فکرش رو نمیکردم،اینکه همیشه یه بغض مهمون گلوم باسه،....دلم برات خیلی تنگ شده،تهش یه جملستا،ولی با تک تک سلول های بدنم،با گوشت وپوست و استخونم،دارم درکش میکنم،دارم تحملش میکنم!دیدارم باهات شده به قیامتا💔🥀خودتم فکرش رو نمیکردی نه!؟میدونی وحید،دلم برای تک تک روزایی که اذیتم ومیکردی و جیغم رو درمیاوردی تنگ شده،دلم برا خندیدنات،برای اون دکلمه هایی که همیشه میخوندی،برای وقتایی که توماشیمت مینشستم و جز آهنگای تتلو چیزی گوش نمیکردی،برای وقتایی که سربه سرتک تک خونواده میزاشتی،،،،وحید.... تومثل داداشم بودیا...توعزیزترینم بودیا...خیلی دوست داشتم و دارم بی معرفت....😭🥀
معلومه که قبول میشی ببین برا بارداری هردوم یه چیزی گفتن اگه درست بود باید همشون یه چیزی میگفتن


مرسیی !❤


هعی کسیییی نیست قشنگ همینو به دل واموندم بفهمونه!😑💔

هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دستت بدیم،هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دلتنگی تو زجه بزنم...،هیچ فکرش رو نمیکردم التماست کنم،که یه بار دیگه هم که شده صداتو بشنوم،هیچ وقت این روزایی که داریم بدون تومیگذرونیم رو فکرش رو نمیکردم،اینکه همیشه یه بغض مهمون گلوم باسه،....دلم برات خیلی تنگ شده،تهش یه جملستا،ولی با تک تک سلول های بدنم،با گوشت وپوست و استخونم،دارم درکش میکنم،دارم تحملش میکنم!دیدارم باهات شده به قیامتا💔🥀خودتم فکرش رو نمیکردی نه!؟میدونی وحید،دلم برای تک تک روزایی که اذیتم ومیکردی و جیغم رو درمیاوردی تنگ شده،دلم برا خندیدنات،برای اون دکلمه هایی که همیشه میخوندی،برای وقتایی که توماشیمت مینشستم و جز آهنگای تتلو چیزی گوش نمیکردی،برای وقتایی که سربه سرتک تک خونواده میزاشتی،،،،وحید.... تومثل داداشم بودیا...توعزیزترینم بودیا...خیلی دوست داشتم و دارم بی معرفت....😭🥀
درست رو بخون انشالله موفق میشی

ممنون!❤

هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دستت بدیم،هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دلتنگی تو زجه بزنم...،هیچ فکرش رو نمیکردم التماست کنم،که یه بار دیگه هم که شده صداتو بشنوم،هیچ وقت این روزایی که داریم بدون تومیگذرونیم رو فکرش رو نمیکردم،اینکه همیشه یه بغض مهمون گلوم باسه،....دلم برات خیلی تنگ شده،تهش یه جملستا،ولی با تک تک سلول های بدنم،با گوشت وپوست و استخونم،دارم درکش میکنم،دارم تحملش میکنم!دیدارم باهات شده به قیامتا💔🥀خودتم فکرش رو نمیکردی نه!؟میدونی وحید،دلم برای تک تک روزایی که اذیتم ومیکردی و جیغم رو درمیاوردی تنگ شده،دلم برا خندیدنات،برای اون دکلمه هایی که همیشه میخوندی،برای وقتایی که توماشیمت مینشستم و جز آهنگای تتلو چیزی گوش نمیکردی،برای وقتایی که سربه سرتک تک خونواده میزاشتی،،،،وحید.... تومثل داداشم بودیا...توعزیزترینم بودیا...خیلی دوست داشتم و دارم بی معرفت....😭🥀
پس دنبال بهونه.ی😂😐

دقیقن!👍🏿👀

هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دستت بدیم،هیچ وقت فکرش رو نمیکردم از دلتنگی تو زجه بزنم...،هیچ فکرش رو نمیکردم التماست کنم،که یه بار دیگه هم که شده صداتو بشنوم،هیچ وقت این روزایی که داریم بدون تومیگذرونیم رو فکرش رو نمیکردم،اینکه همیشه یه بغض مهمون گلوم باسه،....دلم برات خیلی تنگ شده،تهش یه جملستا،ولی با تک تک سلول های بدنم،با گوشت وپوست و استخونم،دارم درکش میکنم،دارم تحملش میکنم!دیدارم باهات شده به قیامتا💔🥀خودتم فکرش رو نمیکردی نه!؟میدونی وحید،دلم برای تک تک روزایی که اذیتم ومیکردی و جیغم رو درمیاوردی تنگ شده،دلم برا خندیدنات،برای اون دکلمه هایی که همیشه میخوندی،برای وقتایی که توماشیمت مینشستم و جز آهنگای تتلو چیزی گوش نمیکردی،برای وقتایی که سربه سرتک تک خونواده میزاشتی،،،،وحید.... تومثل داداشم بودیا...توعزیزترینم بودیا...خیلی دوست داشتم و دارم بی معرفت....😭🥀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز