2777
2789
عنوان

آیفون

103 بازدید | 15 پست

به نظرتون آیفون ۱۳ خوبه یا ۱۲ پرو یا پروکس با دلیل بگین میخوام کادو بخرم واسه همسرم

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اک میخوای یا کارکرده؟

فرقی نداره گلم میخوام خوب باشه ۱۳ یکم مشکل لگ داره واسه همین دودلم

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
14 پرومکس خوبه رجیسترش هم در راهه

میترسم بخرم نیاد پول هدر بره وگرنه تو عالی بودنش شک نیست

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
خب معلومه هر گوشی مدل بالاترش از هر نظر بهتره،سوال نداره ک

منظورم همه مدل های ۱۳ از نرمال تا پرومکس

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
من دارم و بعد از یک ماه آنتش نرفته و یک منبع موثق گفت رجیستر میشه خودمم از چند نفر شنیدم میاد

اون جوری باشه چهارده پرو میگیرم

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش