ternomjonnn مدیر عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 493 عنوان کادو تولد | مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 32 پست موجودیم 300 تومنه که 100 گزاشتم برای کیک با 200 تومنش چی بخرم 1402/01/26 | 13:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pashmk عضویت: 1401/12/16 تعداد پست: 125 چجوری ؟من بلد نیستم ، تو مشهدی ؟ اگه بلد نیستی اشکال نداره عزیزم،نه کرجم گلم
زیبایعجیر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1782 ایدیشو برام میفرستی اینجا مرسی Divarmashadd@ بلد نبودم و هر کار کردم اسکرینی که از صفحه ی کانالشون گرفتم هم نتونستم اینجا بزارم فکر کنم سایت خرابه ، ولی اینو بزن تو روبیکا برات میاره ☺ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
pashmk عضویت: 1401/12/16 تعداد پست: 125 Divarmashadd@ بلد نبودم و هر کار کردم اسکرینی که از صفحه ی کانالشون گرفتم هم نتونستم اینجا بز ... مرسی عزیزم ممنون