من خیلی ورزش میکردم رژیمم داشتم همیشه یعنی سخت تر از باشگاه اون رژیمه بود برای اینکه هیکلم مثلا خوب شه یعنی دیگه شده بودم مسخره ی دوستام هرجا میرفتیم میگفتن یگانه که نمیخوره 😔ولی با همه ی اینا یه هیکل خیلی معمولی داشتم نه اون چیزی که میخواستم
من عاشق ساعت شنی بودم گن هم خریده بودم حتی فکر میکردم جوابه ولی همش دروغ و تبلیغ بود
دوسال پیش دیگه خسته شدم گفتم برم مشاوره برای عمل ببینم اصن چجوریه
تو مطب پیمان صدری بودم ببین همه کمرا یه وجب دو وجبی !اصن انگار همه فی-لتر روشون بود 😐😂👌🏻
دیگه منم رفتم لیپو و ترنسفر به باسن کردم با لیفت سینه همزمان
هنوزم ورزش میکنما ولی برای حفظ و بهتر شدن فرم و پوستمه نه اینکه تازه بخوام بسازمش من دیگه زده شده بودم اینقدر نتیجه نمی گرفتم داشت میرفت رو اعصابم
هرکس میبینه الان چشمش میگیره