2777
2789

سوپ لاکپشت تو یکی از فیلما دیدم😐وات د ف*ک

شازده کوچولو به حرفش ادامه داد : « شماها خیلی زیبایید اما تو خالی هستید برای شما نمی شود مرد البته مطمئناً گل من هم از نگاه یک رهگذر عادی ،شبیه شماست؛ اما برای من او خیلی مهمتر از همه ی شماست،به خاطر اینکه او تنها گلی است که به او آب داده ام،تنها گلی که او را در زیر حباب شیشه ای قرار داده ام ،تنها گلی که برایش حفاظی درست کرده ام،تنها گلی که کرمهای روی آن را کشته ام البته به جز دو یا سه کرمی که برایش تبدیل به پروانه شوند او تنها گلی است که به غرولندها یا خودستاییها،یا گهگاه سکوت او گوش داده ام. به خاطر اینکه او گل سرخ من است.🧸🫀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ظاهر خوبی نداره غذاهاشون 

ولی دلم میخواد کیمچی بخورم

بنده خودم یه عادتی دارم ،خدمتتون عرض می کنم :                  کتاب که می خوندم  برخی اوقات که به مطلب  جالبی که    می رسیدم کتاب رو ول می کردم. درست مثل کسی که دستش سوخته، هیچ یادم نمیره یکی دو سه ماهی با یه عده ای  از دوستان  بحثی داشتیم درباره‌ی که  در  جهان  و در طبیعت عدل هست یا نیست ؟ چون برخی این باور را دارند که از این دست بدی از اون دست می‌گیری و... وارد بحثش نمی خوام بشم،بنده هر چی نگاه می کردم اینو نمی دیدم.در یک کتابی که برای من مهم  بود یه جمله  دیدم : طبیعت  به قانون  ظلم حرکت  می‌کند من  این کتاب رو ول کردم و بعد که دنبالش  رفتم دیدم بله   دو سوم حیوانات  برای  یک روز زندگی باید یه حیوان دیگه  رو بکشن .و در دنیایی  که دو سوم موجودات برای یک روز زندگی  باید یه حیوان  دیگه بمیره صحبت  از عدل   معلومه  نفهمیدن  جهانه.         بنابراین  طبیعت  قانونش قانون ظلمه. تنها انسان که می‌تونه  عادلانه  عمل کنه و باید عادلانه  عمل کنه  و این تنها صفت و  امتیاز  من و شماست  به خاطر آزادی که داریم.   ولی اگه در بند طبیعت  بمونیم ما هم به همون اندازه  ظالمیم که بقیه موجودات  به دلیل اجبارشون ظالم هستن .🤍🌱دکتر هلاکویی 

من رشته هاشون و میخوام

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....

به نظرم طبع غذاییشون با ما فرق داره ولی خیلی زرنگن کلا تو همه سریالاشون غذا رو میکنن تو چشم بیننده درواقع تبلیغ میکنن😅

دروغه که همه مردا خائنن.دروغه که همه دهه هشتادی ها هیولان.دروغه که همه دختر پسرای مجردتو زندگیشون رابطه نامشروع داشتن.دروغه که همه مردم بی دین شدندروغه که....لطفا این کلمه همه رو از صحبتامون حذف کنیم چون یه تهمت بزرگه که به اکثریت جامعه وارد میکنیم.باور کنیم پشت بعضی از این کاربری ها دشمنامون نشستن کسایی که میخوان قبح یه سری از کارهای حرام بریزه.کسایی که دوست دارن خودتحقیری تو وجودمون نهادینه بشه.کسایی که دوست دارن ناامید و افسرده بشیم.کسایی که هرزگی رو تایید میکنن. کسایی که دوست ندارن ماها پیشرفت علمی و هنری داشته باشیم.کسایی که دوست ندارن خانواده ایرانی شاد باشه. کسایی که دوست دارن ذهنمون پر بشه از فکرهای پوچی مثل خیانت،دوستی دختر و پسر،طلاق،رابطه نامشروع،خوردن حرام،توجه به ظاهر در حدی که باطن و شرافتمونو فراموش کنیم.به آدم هااعتماد کنیدولی نه تو مجازی😉تاپیک سیاست رفتار با همسر رو حتما بخونین توی بهبود رابطتون کمکتون میکنه❤
کیمچی فقط کلم ه

می‌دونم 🥹

بنده خودم یه عادتی دارم ،خدمتتون عرض می کنم :                  کتاب که می خوندم  برخی اوقات که به مطلب  جالبی که    می رسیدم کتاب رو ول می کردم. درست مثل کسی که دستش سوخته، هیچ یادم نمیره یکی دو سه ماهی با یه عده ای  از دوستان  بحثی داشتیم درباره‌ی که  در  جهان  و در طبیعت عدل هست یا نیست ؟ چون برخی این باور را دارند که از این دست بدی از اون دست می‌گیری و... وارد بحثش نمی خوام بشم،بنده هر چی نگاه می کردم اینو نمی دیدم.در یک کتابی که برای من مهم  بود یه جمله  دیدم : طبیعت  به قانون  ظلم حرکت  می‌کند من  این کتاب رو ول کردم و بعد که دنبالش  رفتم دیدم بله   دو سوم حیوانات  برای  یک روز زندگی باید یه حیوان دیگه  رو بکشن .و در دنیایی  که دو سوم موجودات برای یک روز زندگی  باید یه حیوان  دیگه بمیره صحبت  از عدل   معلومه  نفهمیدن  جهانه.         بنابراین  طبیعت  قانونش قانون ظلمه. تنها انسان که می‌تونه  عادلانه  عمل کنه و باید عادلانه  عمل کنه  و این تنها صفت و  امتیاز  من و شماست  به خاطر آزادی که داریم.   ولی اگه در بند طبیعت  بمونیم ما هم به همون اندازه  ظالمیم که بقیه موجودات  به دلیل اجبارشون ظالم هستن .🤍🌱دکتر هلاکویی 
اسم اون کدو که با پوست سرخ می کنن چیه

نمیدونم😬

دروغه که همه مردا خائنن.دروغه که همه دهه هشتادی ها هیولان.دروغه که همه دختر پسرای مجردتو زندگیشون رابطه نامشروع داشتن.دروغه که همه مردم بی دین شدندروغه که....لطفا این کلمه همه رو از صحبتامون حذف کنیم چون یه تهمت بزرگه که به اکثریت جامعه وارد میکنیم.باور کنیم پشت بعضی از این کاربری ها دشمنامون نشستن کسایی که میخوان قبح یه سری از کارهای حرام بریزه.کسایی که دوست دارن خودتحقیری تو وجودمون نهادینه بشه.کسایی که دوست دارن ناامید و افسرده بشیم.کسایی که هرزگی رو تایید میکنن. کسایی که دوست ندارن ماها پیشرفت علمی و هنری داشته باشیم.کسایی که دوست ندارن خانواده ایرانی شاد باشه. کسایی که دوست دارن ذهنمون پر بشه از فکرهای پوچی مثل خیانت،دوستی دختر و پسر،طلاق،رابطه نامشروع،خوردن حرام،توجه به ظاهر در حدی که باطن و شرافتمونو فراموش کنیم.به آدم هااعتماد کنیدولی نه تو مجازی😉تاپیک سیاست رفتار با همسر رو حتما بخونین توی بهبود رابطتون کمکتون میکنه❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز