2777
2789

ی دوست داشتم زشت بسیااااااااااااااااار جذاب بود

هیـچ هم زیبا نبودی، من تو را زیبا کشیدم بی جهت اغراق کردم، دلبر و رعنا کشیدم از "لئوناردو داوینچی" عذرخواهی می کنم که این همه عکس ِ تو را مثل ِ "مونالیزا" کشیدم تو نمی دانستی اصلن "شهرزاد" ِ قصه ها چیست من هــزار و یک شب از مـــوهای ِ تو یلدا کشیدم من چه بی انصاف بودم با ترازوی ِ دلم که تار ِ مویت را برابر با همــه دنیــا کشیدم مرغ ماهی خوار ِ بدترکیب! جوجه اردک ِ زشت!باورت شد که تو را شهزاده ی ِ قوها کشیدم؟بعد از این خوش باش با او، میروم از خاطراتت خاطرت  آســوده باشد  از خیالت  پا کشیدم.     قرار بود الگو بشم شدم درس عبرت شدم اسم کاربریمم بخاطر اهنگ تریاک فروش نگام کرده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مغرور جذاب زیبایه خوشگل هستم

یاد اون دیالوگ از فیلم لئون افتادم که لئون به ماتیلدا گفت: تو به زمان نیاز داری تا یک کمی بزرگ بشی! ماتیلدا گفت: من دیگه بزرگ شدنم تموم شده؛ بعد از این فقط سنم زیاد میشه..🏵️
منم می‌خوام بدونم فکر کنم یه چیزی تو مایه ای سحر تبر،😂 البته اون زشت معروف بود

قبل عملش خیلی خوشگل بود رید تو قیافش با عملای مزخرف

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
شما بگین من چجوریم 45 کیلو😁😂 زاویه فک دار لبو دهن کوجیک چشمو ابرو مشکی بینی ن کوچیک ن بزرگ ق ...

متاسفانه هرکاری کردم نتونستم تجسمت کنم😅🤦🏻‍♀️

میدونی چرا همه نوجوونا عصبین!؟چون مثل یه بچه باهاشون برخورد میکنین و انتظار دارین عین یه بزرگسال رفتار کنن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز