2777
2789
عنوان

کاش بمیرم🚶🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 390 بازدید | 31 پست
خانوادم اینجور نیست که بزارن برم سر کار یا زندگی کنم همش محدودیت فقط باید داخل خونه بشینم . همش حص م ...

عزیزمم

امیدوارم نجات پیدا کنی فقطططططط 

چون دیدم که اینجور خانواده ها چجورین 

هیچ راهکاری نمیتونم بهت بدم متاسفانه

دره گوش گاو مگه یاسین بخونی میفهمه؟نه

^^برای تغییر مغز ها که پوسیدن....^^

♡نزار زاده پا لهت کنن..

تحمل کن

مگه میتونه منو از یادت ببره؟                                                   عمرا اگه تو بغلش خوابت ببره:)🖤
نمیتونم تحمل کنم اخه از کجا منی که از10سالگی قرص اعصاب میخوردم منی که از10سالگی هرشب ارزوی مرگ داشتم ...

عزیزم میدونم خیلی خیلی سخت بوده برات

ولی بعد تموم این سختیا حقته که زندگیت طور دیگه ای باشه تو میتونی درستش کنی کم نیار اهمیت نده بهشون

ببین فقط سعی کن چیزایی که اذیتت میکنن رو بیخیال بشی حرفای خونوادتو نشنیده بگیر

دوست و همکلاسی و... هم حق ندارن چیزی بهت بگن اجازه نده مسخرت کنن

فقط یکم صبوری کن و درست به زندگیت فکر کن درست میشه غصه نخور این ادما ارزششو ندارن خودتو نحات بده ازشون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز