toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 عنوان سي سالگي 562 بازدید | 35 پست خيلي دلم گرفته يعني من ديگه ازدواج نميكنم؟؟يعني بچه دار نميشم ؟؟حس ميكنم اخر خطم 1402/01/19 | 01:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 من خيلي درمانده ميدونم خودمو چرا خدا رحم نميكنه
سلناسلنا۱ عضویت: 1400/04/28 تعداد پست: 44041 چرا ازدواج نکنی ؟ :( ملت بعد ۳۵ ازدواج کردن و خوشبختن شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه دعا کنید . اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا .
nila0251 عضویت: 1400/02/21 تعداد پست: 1754 بي پولي و هرروز كار كردن هم بهم فشار مياره کار میکنی بهت حقوق نمیدن؟ میشه برام یه توحید بخونی؟🥹
هکر_قلب عضویت: 1400/03/18 تعداد پست: 1823 اول اینکه ازدواج چیه که بخوای بخاطرش برسی آخر خط بعدشم هیچ خواستکاری نداری؟شوهر کردن راحته با آدمش ازدواج کردن سخته 🖤⃟ ••Acı çekmekten daha kötüsü, acını kimseye anlatamamaktır
mhnmr عضویت: 1401/04/01 تعداد پست: 14688 جاری من ۳۱ ساگی ازدواج کرد۳۳ سالگی یه پسر آورد میکه ۳۵ سالکی دومی رو میارمخیلی هم جوان تر شد خیلی هم خوشبخته
نازگلم۱۳۷۰ عضویت: 1400/08/15 تعداد پست: 3730 دختر خواهرشوهرم تو سن 37 سالگی در کمال ناباوری بهترین شوهر گیرش اومد تازه یکسالم از خودش کوچیکترهوقتی امیدت ب خدا باشه چیزای قشنگ اتفاق میوفته و خدایی ک ب شدددددددت کافیست
boymader عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 11687 نه كى گفتهتوكل كن به خداى مهربونان شاءالله بهترين ها قسمت همه شه به حق صاحب اين ماه و شهيد اين ماه حقارت آدما رو میشه از حرفایی که پشت سر بقیه میزنن تشخيص داد…
negar1010 عضویت: 1397/05/13 تعداد پست: 24327 ۳۶ و نیم هستم تازه میخام شوهر کنم تازه کیسم خوبه دوستم ۳۸ بابا سن بالا مد ه خخخ
sunibelak عضویت: 1397/04/15 تعداد پست: 998 سن بسیار خوبی برای ازدباجما ۲۰سالگی ازدباج کردیم چ گلی ب سرمون زدیم🤔
هکر_قلب عضویت: 1400/03/18 تعداد پست: 1823 منم 35 از تو آخرترم من آرزومه مجرد بودم 💔 🖤⃟ ••Acı çekmekten daha kötüsü, acını kimseye anlatamamaktır