2777
2789
عنوان

پوست شییر

| مشاهده متن کامل بحث + 608 بازدید | 51 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ع ناز نکرد ینی ؟

نه من که ندیدم فقط براش کنسرو برد 

که اونم فکر میکنم میخواس مصمومش کنه 

اخر این قسمت که مامان منصور اومد رضایت بده من پرام ریخت



خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن😍 اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.🥰اگه منتظره دامنشو سبز کن🤰اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن😊.اگه مستاجره صاحب خونش کن🏠.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.👩‍❤️‍👨خدایا خیلی دوستت‌دارم 🍃اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🍃اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ تَعْجِيلَ عافِيَتِكَ ، وَصَبْراً عَلَىٰ بَلِيَّتِكَ ، وَخُرُوجاً إِلَىٰ رَحْمَتِكَ♥️
داستان سر گنجی هست که توی پوستی از شیر نگهداری میشد

نگفتی عزیزم اینا رو از کجا میدونی

خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن😍 اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.🥰اگه منتظره دامنشو سبز کن🤰اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن😊.اگه مستاجره صاحب خونش کن🏠.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.👩‍❤️‍👨خدایا خیلی دوستت‌دارم 🍃اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🍃اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ تَعْجِيلَ عافِيَتِكَ ، وَصَبْراً عَلَىٰ بَلِيَّتِكَ ، وَخُرُوجاً إِلَىٰ رَحْمَتِكَ♥️
چون وقتی نعیم فهمید میخوان سر گنج پوست شیر پدر صدرا میخواد بپیچوننش درگیر شدن و پدر صدرا تصادف کرد و ...

آهاااا.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
ایول عجب حدسی...خدایی یه بار یکی یه حرف درست زد

فدات.😍😂

ولی انگار داستان آخرش به یه گنج می رسه که مادر صدرا و خانواده ی صدرا مقصر بودن انگار.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هودمخفی

mar_ym | -2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز