2777
2789
فدات ، اصلا نترس الکی استرس به خودت راه نده ، انشالله میری عکس میگیری و هیچ چیز هم نیست

عزیزم ببخشید مزاحم میشم

میخواستم بدونم چند دقیقه طول میکشه

یه حا شنیدم نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه

بعد تو این مدت هم نباید تکون خورد درسته؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ببخشید مزاحم میشم میخواستم بدونم چند دقیقه طول میکشه یه حا شنیدم نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه بعد ...

خواهش میکنم عزیزم ، آره ولی از ۱۵ دقیقه تا ۴۵ دقیقه بستگی به نوع عکس داره و اینکه نباید تکون بخوری . اصلا سخت نیست وقتی خوابیدی رو تخت چشم هاتو ببند به چیز هایی فکر کن که حالت رو خوب میکنه .

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند،اما حقیقت آن است که زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند((شهید آوینی))
اصلا نمیدونم  شاید آره یه ذره بترسم نفسم بند بیاد  نمیدونم والا

اگر ترس از فضا بسته شدید ندارید فلز هم داخل بدن تون نیست مشکلی نداره صداش زیاد بلند هست که هدفون بهتون می دن بستگی به این که با تزریق هست یا نه رمانش متغیر هست سعی کنید نترسید و آروم باشید 

خواهش میکنم عزیزم ، آره ولی از ۱۵ دقیقه تا ۴۵ دقیقه بستگی به نوع عکس داره و اینکه نباید تکون بخوری . ...

وای من تکون نخورم نمیشه

شما فرض کن من تو خونه هم یه جا بند نمیشم چطوری تکون نخورم آخه 😢

برای اسکن هسته ای بدنم خشک شد انقدر گفت تکون نخور سرتو اینور اونور نکن بعد شما فرض کن اونحا سرد هم بود با اینکه ۱۰ دقیقه طول کشید اعصابم خورد شد🤦

مرسی از راهنماییت واقعا ممنونم انشالله به هرچی دلت بخوای برسی♥️

انشالله که بخیر بگذره(واسه سه ماه دیگه از الان استرسم شروع شد)😑

وای من تکون نخورم نمیشه شما فرض کن من تو خونه هم یه جا بند نمیشم چطوری تکون نخورم آخه 😢 برای اسکن ...

عزیزم 🥺🥺🥺 ولی این سرد نیست . چاره ایی نیست دیگه عزیزم تحمل کن ، که انشالله نتیجه صبر رو خدا بهت میده اونم اینکه هیچی نیست انشالله ، به حق همین روز های عزیز . از الان تا ۳ ماه دیگه تمرین کن، روی تخت دراز بکش ، تایمز گوشیت رو بذار رو ۵ دقیقه ، سعی کن بی حرکت بمونی، بعد هر روز ۱ دقیقه اضافه کن . برات عادت میشه خیالت راحت . 😉

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند،اما حقیقت آن است که زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند((شهید آوینی))
حتما تجربتو بیا بگو برای چی میری ام ار ای؟

کمر درد دارم 

ی هدفون با اهنگ برام گذاشتن که مثلا صدای سرو صدارو نشنوم 😂😂😂 اما صداش بلندتر از  صدای اهنگ بود 

البته سر باز بود و اصلا ترس نداشت 

لعنت ب جهانِ تا اَبد غم بودن
عزیزم 🥺🥺🥺 ولی این سرد نیست . چاره ایی نیست دیگه عزیزم تحمل کن ، که انشالله نتیجه صبر رو خدا بهت م ...

انشالله 😍❤️

چشم ببینم میتونم😂

خیر ببینی انشالله 🥰😘♥️♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز