2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 315 بازدید | 24 پست
۳۰ سالمه.رفتم سر گوشیش پیاماشو دیدم.در چت و اینا بود.ولی چیزای خوبی نبود.

سزای خیانت جتی درحد فکر هم جداییه عزیزم

ارزش خودتو انقدر بالا بدون ک ازش جداشی

اگ خانوادت پشتت هستن ک مهریه تو بذار اجرا و جداشو 

اگ نه پولاشو ازش بکن ب هرطریقی ک هست کم کم ک وضعیتت بهتر شد جداشو

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیگم تو زندگیم اشتباه نکردم ولی حقم این نبود.

عزیزم منظورم شما نبودی سوتفاهم نشه .دوستمون گفتن خیانت زیاد شده گفتم تقصید دخترا هم هست ک به همه نخ میدن .قصد جسارت نداشتم ب شما

عزیزم منظورم شما نبودی سوتفاهم نشه .دوستمون گفتن خیانت زیاد شده گفتم تقصید دخترا هم هست ک به همه نخ ...

آخه بدبختیمون اینه که فقط دخترا نیستن الان زنای متاهل انگار راحت تر پا میدن.

سزای خیانت جتی درحد فکر هم جداییه عزیزم ارزش خودتو انقدر بالا بدون ک ازش جداشی اگ خانوادت پشتت هست ...

آرزومه ازش جدا شم اما یه طرف خانوادم که میدونم داغون میشن یه طرف پسرمه یه طرفمم خودم که از آینده میترسه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز