2777
2789

ولی اخرش نچسبید. به نظرم باید رضا یه کاره ای میبود.

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!

من دليلشو اصلا نفهميدم چكار دخترش داشت خو نعيمو ميكشت

اللهم عجل الوليك الفرج،اللهم صلي علي محمد وال محمد وعجل فرجهم ميشه دعا كنيد برام برم كربلا و مشهد😢ميشه دعا كنيد و يدونه صلوات بفرستيد كه يه خونه بززززززررررگ بخريم ممنون😍❤️😘خير ببينيد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی من باز احساس میکنم متصور نیست...ساحلی دو نفر دزدیده بود یکیش پاش ملنگید یکیشم سالم بود

آقایون نامحترم درخواست ندید خسته شدم از بس تو اعلانات ردتون کردم .بابا من هم شوهر دارم هم بچه،خوبه تو امضای قبلیم از شوهرم نوشته بودم بازم از زن متاهل نمیگذرید .تو چه خانواده ای تربیت شدید شما😡😡😡

اصلا منصور چه ربطی به قاتل درختی داشت ربطش به مشکات چی بود

چقد چرت شد😑

لطفا قبل از اینکه درخواست دوستی بدید اول اون کامنتی که دیدید و بخاطرش درخواست دادید رو لایک کنید بعد درخواست دوستی بدید در غیر اینصورت درخواست دوستی رو قبول نمیکنم پیشاپیش عذرخواهی میکنم❤

اره منصور بود ولی دوس داشتم یکم دیر تر بگیرنش 

ولی اگه طولش میدادن مجبور میشدن یه فصل دیگه هم بسازن که فک نکنم دیگه بسازن چون داشتان تمومه

Army💜 دلی ام 🐣i live because I can’t die … min yongi  اهنگ های مورد علاقه ام ✨like crazy & face off & letter & set me free & blue and grey & stay alive & magic shop & alone. & best of me & fake love & black swan & let go & mice drop & lie & promise & butterfly. & winter bear  & sweet night & … و تمام اهنگ های bts💜🙃
اره منصور بود اصلا نچسبید دوست داشتم غیر منتظره تر باشه


منصور ک نیست

منصور از گربه بدش میومد ولی اون ک تو باغه  ب گربه غذا داد

کار بانیپال هست ک میاد تو فیلم

بنده با کسی بحث سیاسی ندارم و نمیکنم.وسلام نامه تمام.

احساس میکنم منصور همه کاره نیست چون اون خنده هاش یه حالتی بود که انگار مثلا به کاهدون زدن

🟩🦁🟥 تا ابد✨💫" برات اون لبخندی رو ارزو میکنم که بعدش میگی : آخیشششش بالاخره شد .می دونی رسیدن کلا قشنگه !رسیدن به آدمی که دوست داری ، رسیدن به شغل مورد علاقت، رسیدن به رویاهات . . .برات رسیدن و آرزو میکنم ، صبحی رو که با خوشحالی از خواب پا میشی !می دونم که می تونی ، پس روزات پر از رسیدن رفیقِ من 🤍
احساس میکنم منصور همه کاره نیست چون اون خنده هاش یه حالتی بود که انگار مثلا به کاهدون زدن

اوهووووم

اللهم عجل الوليك الفرج،اللهم صلي علي محمد وال محمد وعجل فرجهم ميشه دعا كنيد برام برم كربلا و مشهد😢ميشه دعا كنيد و يدونه صلوات بفرستيد كه يه خونه بززززززررررگ بخريم ممنون😍❤️😘خير ببينيد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز