2789

چجوری میتونی باهاش بمونی هنوز کسی که تو دوستی این حرفو بزنه پسفردا دیگ هچی بعدشم باهاش بمونی تو رابطه هرچقدرم بگی دوسش داری با این حرفش یعنی توهین به خودت کردی 

آقایون به هیچ عنوان درخواست دوستی ندن😡😡

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه همین جوری عصبی شد گفت 

پس مشکل داره...مگه هرکی عصبی میشه باید فوش بده..اگه میتونی درمانش کن..نمیتونی هم که رهاش کن

با آن همه دِلداده، دِلش بَسته یِ ما شُد                    اِی من به فدای دِل دیوانِه پَسندش💑💏

تاپیک قبلتم خوندم

گفتی که خودش میگه ادم رابطه نیست بعد الان میگی کات کنی خودشو میکشه

چی میگی دقیقا؟؟؟

واسه سرگرمی تاپیک میزنی؟

با آن همه دِلداده، دِلش بَسته یِ ما شُد                    اِی من به فدای دِل دیوانِه پَسندش💑💏
تاپیک قبلتم خوندم گفتی که خودش میگه ادم رابطه نیست بعد الان میگی کات کنی خودشو میکشه چی میگی دقیقا ...

خودش گفت که منو مثلا نجات بده ولی دوسم داره منم دوسش دارم

مگه من بیکارم آخه خواهرم چه حرفیه دارم گریه میکنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز