2726
عنوان

پرسش و پاسخ

195 بازدید | 3 پست



❓ سوال:

سلام. چند ساله که ازدواج کردم ولی از روی ترس هنوز با شوهرم نزدیکی واقعی نداشتیم. هر کار کردیم که بشه ولی من خیلی فرد ضعیفی هستم. شوهرم چون منو خیلی دوست داره تحملم میکنه. خواهش میکنم کمکم کنید.


✅ پاسخ:

سلام شما بهتره ابتدا به متخصص زنان مراجعه کنید و از ایشون کمک بگیرید. اگه ترس شما ناشی از مشکل جسمی مثلا درد زیاد در حین رابطه باشه ایشون مشکل رو حل میکنه.

اما اگه ترس شما به خاطر مشکل جسمی نبود مثلا به خاطر تعریف هایی بوده که از این و اون شنیدی، باید حضورا به یک مشاور خانم مراجعه کنید تا ایشون بررسی کنه ببینه علت ترس شما چیه و بعد راهکار مناسب رو به شما ارائه بده.

قبل از مراجعه میتونید این راهکار عمومی رو انجام بدید شاید حل شد: همسر شما باید در زمینه ی مهارت های رابطه زناشویی مطالعه کنه و بدونه چطور باید با شما وارد رابطه بشه و چطور رفتار کنه که شما آماده نزدیکی بدون درد بشی. آماگی شما برای این کار خیلی اهمیت داره. از طرفی شما هم از همان ابتدای معاشقه نباید به ترست فکر کنی و باید با خودت بگی این مسئله ای نیست که مشکل خاصی ایجاد کنه چون این همه زن و شوهر بدون هیچ مشکلی با هم رابطه برقرار میکنن پس من هم میتونم. در حین رابطه حتما از ماده لیز کننده استفاده کنید تا درد ناشی از رابطه باعث ترس بیشتر شما نشه. پیروز و سربلند



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730