2777
2789
رشتم تجربی بود ولی اقام نذاشت برم دانشگاه و از سیزده چهاردسالگی خیاط بودم

موفق باشی من تجربی ام تموم کردم میخام برا طراحی و دوخت خیلی خوبه ک خیاطی بلدی

همین تورا بس که من دیگر تو را آنطور که میدیدم نمیبینم... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها🙄 چرا دوبار تاپیک زده شده😐

تو رفتی ک مثلا عکس بزاری😐

هر موقع پیش بی بی غر میزدی میگفت: خب حالا توام!چرخ روزگار ک از رو دلت رد نشده این همه داری آه و ناله میکنی مادر جان،حتی اگه رد هم شده باشه باز نباید غصه بخوری!دل مثل میوه‌س،همه جورش قشنگه..شکستش قشنگه..خشکش قشنگه! لهش قشنگه؛ پودرش قشنگه! مهم فقط اون تالاپ و تولوپس؛ همین ک میزنه یعنی خدا کریمه هنوز♡ فکر نمی‌کنم تا اون بالایی کریمه نا‌امیدی روا باشه!🤍🕊 قاضی بنویس از چشاش از اون نگاش://🤤 غیر آغوش تو هرجا ک روم ولگردیست!♡      
بزارم الان؟؟؟ 

بز

هر موقع پیش بی بی غر میزدی میگفت: خب حالا توام!چرخ روزگار ک از رو دلت رد نشده این همه داری آه و ناله میکنی مادر جان،حتی اگه رد هم شده باشه باز نباید غصه بخوری!دل مثل میوه‌س،همه جورش قشنگه..شکستش قشنگه..خشکش قشنگه! لهش قشنگه؛ پودرش قشنگه! مهم فقط اون تالاپ و تولوپس؛ همین ک میزنه یعنی خدا کریمه هنوز♡ فکر نمی‌کنم تا اون بالایی کریمه نا‌امیدی روا باشه!🤍🕊 قاضی بنویس از چشاش از اون نگاش://🤤 غیر آغوش تو هرجا ک روم ولگردیست!♡      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز