اونایی که کلا پوستشون خوبه و روتین و کار خاصیم نمیکنن براش که از ژنه ولی کسی هس پوستش بد بوده باشه با ماسک و روتین پوستی خوبش کرده باشه ؟ برا منک خیلی داغونه هم اگزما میزنه هم نازکه هم مو زائد داره 😐 تازه فمیدم فقط بینیم نیس ک رو قیافم تاثیر میزاره فک کنم پوست خیلی بیشتر تاثیر بزاره چون خیلیارو دیدم حتی بینیشون از منم بدتر بوده ولی چون پوستشون خوب بوده در کل قشنگتر دیده میشدن