2777
2789
روژان دقیق نیست منم سر بارداری اولم زدم همش منفی میشد

کلا میگن دیر مثبت میشه

ویتاسیگن تو همین نی نی سایت هاله دار بوده کاذب

مدیکورم برام قبلا چند کاذب داشته‌نمی خوام بزنم

کلا میگن دیر مثبت میشه ویتاسیگن تو همین نی نی سایت هاله دار بوده کاذب مدیکورم برام قبلا چند کاذب د ...

بنطرم بارداری 

من زیموها رو تجربه کردم از بقیش بهتر بود

یه صلوات مهمونم کن استخدامی قبول شم منم دعا گوی تو خواهم بود/ یه رمان  نوشتم هرکی خوند خیلی تعریف کرد گفتن از صفحه ۳۰ و ۴۰ ب بعد تا تموم نشد زمین نذاشتیم، حتی یه خانم ۴۵ ساله که اهل کتاب نبود گفت وقتی تمومش کردم ساعت۳ صبح بود و چشام سرخ شده بود و اما واقعا ارزششو داشت اسمش: رمان جادوی زمان مطمئن باش عاشقش میشی، اگه با نظرم موافق نیستی ریپ نکن، اخلاقم بشدت شبیه ایینه س، خوب باشی باهات خوبم بد باشی مث خودتم/ اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم/ امام زمان خودت به دادمون برس ک این دنیا به درد زندگی نمیخوره /مهربانی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر اسمانی... و اگر جای دانه های که کاشتی را فراموش کردی؛ روزی باران جایشان را به تو نشان خواهد داد؛ و تو نمیدانی کی و کجا ان را خواهی یافت اما بی شک کار نیک هرجا که کاشته شود؛ روزی به بار مینشیند :) متخصص کیک و گل اگه کسی سوالی درمورد گل و کیک داشت منو تگگ کنید اگه زیر سن قانونی هستین لطفا پستای منو ریپ نکنید ممنون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هاله می بینی؟

آره... البته که من خودم مجردم چیزایی که اینجا یاد گرفتم اینو میگه 😂

شده تنهاترین بشی؟بیشترین فشارو همه بیارن رو تو؟ حالت جوری بشه که انگار همه حالتو می‌فهمن ولی براشون مهم نیست؟ یا حس میکنی فقط تو یه چیزیایی رو میفهمی یا یه چیزایی برات مهم هس که بقیه نیست و نمیفهمن؟ تبریک میکنم تو دوست منی❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز