2777
2789
عنوان

اخلاقاش

356 بازدید | 17 پست

سلام خوبین؟

پساپس عیدتون مبارک❤️

خانوما من همسرم با خانوادش مشکل داره 

منظورم اینه که ازشون خوشش نمیاد و حتی ی زنگم بهشون نمیزنه 

حتی عید دیدنی هم نرفته 

خونه فامیلای ما رفتیم  ولی اصلا انگار پدرو مادر نداره 

من بهشون زنگ زدم عیدو تبریک گفتم ولی این اصلا سراغی ازشون نمیگیره

منم ک نمیتونم تنهایی برم عید دیدنی 

میترسم فک کنن من پرش میکنم....

من نیامده‌ام با تو باشم، من آمده‌ام تو باشم.                            هیزم آتش نمی‌گیرد!آتش می‌شود✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه عجیبه

تا حالا شده حس کنی خدا داره پا به پات اشک می ریزه؟اون موقعی که حاجتی داری و به صلاحت نیست و بی تابی می کنی میگی خدایا آخه چرا؟خدا برای غصه خوردنت برای عجول بودنت برای بی تابیت پا به پات اشک می ریزه . من این لحظه رو حس کردم 💛🧡❤
فکر نکن بیخیال چ بهتر  اصن

روز عید جاریم و خواهرهمسرم با بچه هاشون و.. جمع شدن بودن اونجا 

منم نمیتونم هی بهش گیر بدم و اینا..(حساس و زود رنجه)

اصلا نمیدونم چشههه

من نیامده‌ام با تو باشم، من آمده‌ام تو باشم.                            هیزم آتش نمی‌گیرد!آتش می‌شود✨
چرا خوشش نمیاد ازشون؟

ب گفته خودش وقتی بچه بوده خواهر برادرشو بیشتر از این دوست داشتن ...

من نیامده‌ام با تو باشم، من آمده‌ام تو باشم.                            هیزم آتش نمی‌گیرد!آتش می‌شود✨
حتما اونا بهتر می دونن اخلاقای بچشونو، نگران نباش بعیده از چشم تو ببینن

انشالله ک اینجوری باشه

ب نظرت من نمیتونم کاری کنم ک بره عید دیدنی؟

من نیامده‌ام با تو باشم، من آمده‌ام تو باشم.                            هیزم آتش نمی‌گیرد!آتش می‌شود✨
انشالله ک اینجوری باشه ب نظرت من نمیتونم کاری کنم ک بره عید دیدنی؟

به نظر من باهاش حرف بزن یا یه وقت که میرین بیرون بگو بریم یه سر بهشون بزنیم

ولی در کل پیام هم بهش بده که بیا بریم و .. تا بهت جواب بده به عنوان مدرک داشته باشی

عاطی صدام می زنن
با خودت که خوبه ؟ کاش یه همچین شوهری گیر من بیاد 🫢😁😂

آره با من خیلی خوبه ولی نسبت ب خانوادش ...

من نیامده‌ام با تو باشم، من آمده‌ام تو باشم.                            هیزم آتش نمی‌گیرد!آتش می‌شود✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز