2777
2789
یه سالی هست بند ننداختم بنظرت وکس کنم یا بند بندازم؟؟

وکی

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

یه سالی هست بند ننداختم بنظرت وکس کنم یا بند بندازم؟؟

اخه عزیزم بستگی داره من چون کلا پر مو هستم ارایشگره گف بند بیشتر درد داره و اذیت میشی هر از گاهی وکس میکنم 


توچی ؟ بدنت و صورتت کم مو هسی یا پرمو؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا میشه بطری آب یا نوشابه رو ببرم داخلش وکس بریزم؟ یا باید جنس خاصی باشه؟

اره اونارو بذار رو کتری با بخار اب میشه وکسش

ولی مثلا ی قابلمه کوچیک جنس روحی یا رویی نمیدونم

این جنسا خوبه

نذار از تماشای سقوطت لذت ببرن !پرواز کن : )🕊
من یه پیاله کوچیک از این فرانسوی ها گذاشتم مخصوص این کار،و روی بخار کتری شمع رو اب میکنم و با چوب بس ...

چه جنسیه ظرف؟ 

باید از اول کار تا آخر رو بخار باشه؟ 

چجوری به پوستت میزنی؟ تیکه تیکه کوچیک یا کامل میزنی رو صورت 

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
ن کامل ننداز تیکه تیکه

اخه اینجوری که خیلی طول می‌کشه 

قبلا انداختم خیلی زمان بر بود

تو اینستا کامل میندازن اشکال داره یعنی؟


من وقتی میزنم موها کامل کنده نمیشه چرا اینجوریه چیکار کنم

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
اخه اینجوری که خیلی طول می‌کشه  قبلا انداختم خیلی زمان بر بود تو اینستا کامل میندازن اشکال دا ...

اره بعضیا از موهارو نمیکنه باید بعدش ی بند بندازی

نمیدونم اخه انگار کامل  کندنش سخته

نذار از تماشای سقوطت لذت ببرن !پرواز کن : )🕊
چه جنسیه ظرف؟  باید از اول کار تا آخر رو بخار باشه؟  چجوری به پوستت میزنی؟ تیکه تیکه کوچ ...

از همین پیرکس ها،قبلا یه ظرف استیل هم داشتم،تو خونه تیکه تیکه میندازم خیلی تمرکز روی صورت خودم ندارم،ولی ارایشگاه برم کامل میندازه،من تو خونه فقط زیر چونه و بینی رو میگذارم

از همین پیرکس ها،قبلا یه ظرف استیل هم داشتم،تو خونه تیکه تیکه میندازم خیلی تمرکز روی صورت خودم ندارم ...

با ظرف پلاستیکی هم میشه؟ مثلا بطری رو ببرم 

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792