2789
من معلم کلاس اولم کتک میزد الان ازش متنفرم اگه از نزدیک هم ببینمش محلش نمیدم با این کارایی که میکرد ...

معلم غلط کرد بزنه بچه رو

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دعواهای الکی تبدیل به کتک خوردنش باشه حالا الان مثلا کمتر شده براش ولی خب... 

حتما کار بدی بوده تلنبار شده یهو فوران کرده بیااینجا ی کف گرگیم من بزنم

آخرِ امضامو می‌خونی لطفاً☹️هرکی لایک کنه😐🔪باردارنیستم انقد نپرسید موکوشمتونا حال نداریم🙄دخترم داره میاد تو بغلم 🥰🤗کوچولوی من اومدو زندگی بی حاشیه و آروممونو منفجر کرد😵‍💫 من مث روانشناسا ب دوستام دلداری و راهکار میدم ولی خودم مث خر عمل میکنم🥲کاش یه روزی منم به آرزوهام برسم ✨تیکر تولد یک سالگی فرشته کوچولوی گیسوکمندم🥳 خدایا چشمای بچم🥺دوستان اگ دوست داشتید برا شفای دخترم صلوات میفرستین؟شما آخرین امیدم هستین و فقط برای این موضوع لایکم کنید ک منم براتون بفرستم🤍خواستم بگم چشم دخترم خوب شد اونم تو سه سالگی که تقریباً محاله اما برای خدا غیرممکنی وجود نداره تو محرم امسال با توسل به ائمه و امام حسین خداروشکر معجزه رو به چشم دیدم🥲🌱خدایا شکرت الهی به حق زینب کبری عجل لولیک الفرج 🤲✍️

حتما کار بدی بوده تلنبار شده یهو فوران کرده بیااینجا ی کف گرگیم من بزنم

نه عزیزم تو بارداری برو کنار خودم میزنمش😂

https://harfeto.timefriend.net/16789631247222      حرفاتو اینجا بزن بهم😁😉
حتما کار بدی بوده تلنبار شده یهو فوران کرده بیااینجا ی کف گرگیم من بزنم

بچه کار بدی کنه باید کتک بخوره به نظر من یا بچه نیارید یا باهاش مثل یک آدم بالغ برخورد کنید

پدرم هست عزیزم کلا گفتم شما دنبال چی هستید کمک خواستم گلم

در لفافه صحبت میکنی خب ما از کجا بدونیم چی میگی منظورت چیه

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

در لفافه صحبت میکنی خب ما از کجا بدونیم چی میگی منظورت چیه

عزیزم من الان خیلی نمیتونم توضیح بدم میخوام نظراتتون رو بدونم الان نمیتونم زندگی ناممه رو بگم براتون که:///

عزیزم من الان خیلی نمیتونم توضیح بدم میخوام نظراتتون رو بدونم الان نمیتونم زندگی ناممه رو بگم براتون ...

اوکی 

کاری ندارم من ک

میگم سوال درست 

جواب درست میگیری

حالا نمیخای  نمیخای دیگه چیکار کنیم

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

نه عزیزم تو بارداری برو کنار خودم میزنمش😂

ن گلم باردار نیستم پارسال بودم🤨🔪

آخرِ امضامو می‌خونی لطفاً☹️هرکی لایک کنه😐🔪باردارنیستم انقد نپرسید موکوشمتونا حال نداریم🙄دخترم داره میاد تو بغلم 🥰🤗کوچولوی من اومدو زندگی بی حاشیه و آروممونو منفجر کرد😵‍💫 من مث روانشناسا ب دوستام دلداری و راهکار میدم ولی خودم مث خر عمل میکنم🥲کاش یه روزی منم به آرزوهام برسم ✨تیکر تولد یک سالگی فرشته کوچولوی گیسوکمندم🥳 خدایا چشمای بچم🥺دوستان اگ دوست داشتید برا شفای دخترم صلوات میفرستین؟شما آخرین امیدم هستین و فقط برای این موضوع لایکم کنید ک منم براتون بفرستم🤍خواستم بگم چشم دخترم خوب شد اونم تو سه سالگی که تقریباً محاله اما برای خدا غیرممکنی وجود نداره تو محرم امسال با توسل به ائمه و امام حسین خداروشکر معجزه رو به چشم دیدم🥲🌱خدایا شکرت الهی به حق زینب کبری عجل لولیک الفرج 🤲✍️

بچه کار بدی کنه باید کتک بخوره به نظر من یا بچه نیارید یا باهاش مثل یک آدم بالغ برخورد کنید

بچه م ک بزرگ شد باید مث آدم بالغ باشه ک باهاش عاقلانه برخورد کنی مطمئنا بزرگ شدی ک عضو سایت شدی دگ الکی ک کتک نخوردی دخترخوب

آخرِ امضامو می‌خونی لطفاً☹️هرکی لایک کنه😐🔪باردارنیستم انقد نپرسید موکوشمتونا حال نداریم🙄دخترم داره میاد تو بغلم 🥰🤗کوچولوی من اومدو زندگی بی حاشیه و آروممونو منفجر کرد😵‍💫 من مث روانشناسا ب دوستام دلداری و راهکار میدم ولی خودم مث خر عمل میکنم🥲کاش یه روزی منم به آرزوهام برسم ✨تیکر تولد یک سالگی فرشته کوچولوی گیسوکمندم🥳 خدایا چشمای بچم🥺دوستان اگ دوست داشتید برا شفای دخترم صلوات میفرستین؟شما آخرین امیدم هستین و فقط برای این موضوع لایکم کنید ک منم براتون بفرستم🤍خواستم بگم چشم دخترم خوب شد اونم تو سه سالگی که تقریباً محاله اما برای خدا غیرممکنی وجود نداره تو محرم امسال با توسل به ائمه و امام حسین خداروشکر معجزه رو به چشم دیدم🥲🌱خدایا شکرت الهی به حق زینب کبری عجل لولیک الفرج 🤲✍️

اه تیکر بارداری داری😅

😁واس تولدشه

آخرِ امضامو می‌خونی لطفاً☹️هرکی لایک کنه😐🔪باردارنیستم انقد نپرسید موکوشمتونا حال نداریم🙄دخترم داره میاد تو بغلم 🥰🤗کوچولوی من اومدو زندگی بی حاشیه و آروممونو منفجر کرد😵‍💫 من مث روانشناسا ب دوستام دلداری و راهکار میدم ولی خودم مث خر عمل میکنم🥲کاش یه روزی منم به آرزوهام برسم ✨تیکر تولد یک سالگی فرشته کوچولوی گیسوکمندم🥳 خدایا چشمای بچم🥺دوستان اگ دوست داشتید برا شفای دخترم صلوات میفرستین؟شما آخرین امیدم هستین و فقط برای این موضوع لایکم کنید ک منم براتون بفرستم🤍خواستم بگم چشم دخترم خوب شد اونم تو سه سالگی که تقریباً محاله اما برای خدا غیرممکنی وجود نداره تو محرم امسال با توسل به ائمه و امام حسین خداروشکر معجزه رو به چشم دیدم🥲🌱خدایا شکرت الهی به حق زینب کبری عجل لولیک الفرج 🤲✍️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز