تاپیک که زیاد گذاشتی چرا حرف نداری برا گفتن؟
ولی در کل بخوام بگم عزیزم حواستو ازینکه چیکار کنم برای بقیه جذاب باشم و ارتباط بگیرم بردار
یا از فلان دختر خوشم میاد باهاش حرف بزنم چی بگم
یا فلان پسر چجوری رفتار کنم بیاد سمتم
اصلاااااااا فکر نکن به اینا
به جاش همه فکر و ذکرت باید بشه خودت
به رفتارات فکر کن به اینکه اخلاقای خوبت چیه اخلاق بدت چیه
خوبارو تقویت کن و بدارو آروم آروم حذف کن
عادتای خوب تو خودت به وجود بیار،مثلا سعی کن صبحا زود بیدار شی(حالا من نمیدونم چند سالته،مدرسه میری یا ن)کتاب بخون
کتاب بخون
کتاب بخوووووون
خیلییییییی بخون،در مورد خودشناسی،دیگر شناسی،اطلاعات مذهبی و غیر مذهبی،روانشناسی،داستانی و...،تو خونه،تو اتوبوس،مترو،بیرون شهر و مدرسه و دانشگاه همه جا با خودت کتاب ببر(اینم در گوشی بگم کسایی که با خودشون کتاب حمل میکنن اصولا خیلی جذابن😁)
پادکست گوش بده
اگه شرایط داری ورکشاپای مختلف شرکت کن
کلاسای مختلف
همه اینا باعث میشه دو تا چیز خیلی ارزشمند وارد زندگیت بشه
یک اینکه فوق العاده اطلاعاتتو میبره بالا و بالا رفتن اطلاعاتت اعتماد به نفستو مییییییبره بالا و همیشه حرف برای گفتن داری
حرف داری چون اطلاعات داری،چون مطالعه کردی و علم کسب کردی
و دوم اینکه باعث میشه با آدمای بیشتری ارتباط بگیری
یا بهتره بگم با آدمایی روبرو میشی که سرشون به تنشون میارزه و اهل رشد و تغییرن
نه این خاله زنکایی که میشینن دور هم چرت و پرت میگن
و یه عالمه خوبیای دیگه که خودت بخوای نخوای به دستشون میاری،مثل بالاتر رفتن فرهنگت و...