2777
2789
عنوان

چالشونه :)

| مشاهده متن کامل بحث + 7824 بازدید | 1354 پست
مادر من سالمه قرص نمیخوره حاج خانوم این خانواده امیرن که همه از دم روانین و با دکترای شهر دوستی دیری ...

اگ خانواده آمی مشکل دارن امیر خودشم مشکل داره دختر پس گمشو از زندگی امیرم بیرون

ئائ به له نجه گیان 🥰زنی از دیار کوردستان🥰 💞شیته گیان 💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو چجوری اینو میپذیری که فقط به خاطر پول امیر باهاشی؟  


هه اونی که به خاطر پول شوهرش به هیچ قیمتی دل نمیکنه یکی دیگست لامصصصب پولِ امیر منو که اون شوهر عوضیت بالا کشید بچم الان از دار دنیا فقط منو عشقمو داره که اونم بترکه چشم حسودی که نتونه ببینه 


تـو هـمانی کـه دلـم لـک زده لبخـندش را...  او که هرگز نتوان یافت همانندش را... 
اگ خانواده آمی مشکل دارن امیر خودشم مشکل داره دختر پس گمشو از زندگی امیرم بیرون

نه دیییییگههههه امیرِ منم کم بود بین شما روانی بشه  ولی فرشته ای چون مننننن زود به دادش رسید و  جلوی این فاجعه رو گرفتتت‌.. اره بشین تا من امیرو به حال خودش ول کنم پیرزنِ عجوبه 

تـو هـمانی کـه دلـم لـک زده لبخـندش را...  او که هرگز نتوان یافت همانندش را... 
آره عذر خواهی کن زن ب این خوبی

اره جاریو مادر شوهر خوب مکمل همدیگه این .... اصن بدجور همو کامل و درخشان تر میکنین😏😆😆

تـو هـمانی کـه دلـم لـک زده لبخـندش را...  او که هرگز نتوان یافت همانندش را... 
اره جاریو مادر شوهر خوب مکمل همدیگه این .... اصن بدجور همو کامل و درخشان تر میکنین😏😆😆

مث تو نیست ک احترام بزرگترو نگه نداره

ئائ به له نجه گیان 🥰زنی از دیار کوردستان🥰 💞شیته گیان 💞
اینم یکی از ویژگی های امیرمه کافیه فقط اسمشو بیارم تا غوغا به پا کنه بچم دست پرورده خودمه 😏😏😏&nbs ...

عای زارت همین مونده یکی تو غوغا کنی یکی این امیر 

𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐄𝐮𝐠𝐞𝐧𝐞? 𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬...? زیر آسمان مارسی "جایی در میان اشک ها و لبخند های اوژنی↶⿻  "برنادین رزی اوژنی کلاری"┊𝟔𝟗 هـے مونالیـزا! بگو راز خنده هات چیہ؟ که حالمو بد بـہ 𝐅𝐮𝐜𝐤 میده!... هَِـَِےَِ مَِوَِنَِاَِلَِیَِزَِاَِ بَِرَِاَِمَِ پَِرَِ کَِـَِدَےَِ هَِیَِچَِوَِقَِتَِ حَِـَِلَِ نَِشَِـَِدَےَِ بَِاَِ تَِوَِ مَِیَِطَِلَِبَِـَِہَِ سَِکَِوَِتَِشَِ کََِ....صَِِ خَِوَِِاَِرَِ مَِلَِوَِدےَِ هی بـہ مَِنَِ نگو سنت 𝟏𝟖_ عه بچه ای فلانی و هزار کََِ....صَِِشَِعَِرَِ دیگه من فردی نامدار تو حوزه مشاوره های زِنَاَِ...شَوِیِیَ تو نی نی سایتم پس پارت میکنم بیب𝐃; تَِوَِ چَِشَِاَِتَِ مَِعَِجَِزَِـَِہَِ مَِیَِکَِرَِـَِدَِ؛ حَِاَِلَِاَِ شَِـَِدَِےَِ مَِوَِجَِبَِ اَِیَِنَِ درَِـَِدَِ !..‌
عذرخواهی کنم همه چی حله؟

اره...

البته اگه بتونی امشب با چیزای دیگه هم از دلم در بیاری اوکی تر میشه

𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐄𝐮𝐠𝐞𝐧𝐞? 𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬...? زیر آسمان مارسی "جایی در میان اشک ها و لبخند های اوژنی↶⿻  "برنادین رزی اوژنی کلاری"┊𝟔𝟗 هـے مونالیـزا! بگو راز خنده هات چیہ؟ که حالمو بد بـہ 𝐅𝐮𝐜𝐤 میده!... هَِـَِےَِ مَِوَِنَِاَِلَِیَِزَِاَِ بَِرَِاَِمَِ پَِرَِ کَِـَِدَےَِ هَِیَِچَِوَِقَِتَِ حَِـَِلَِ نَِشَِـَِدَےَِ بَِاَِ تَِوَِ مَِیَِطَِلَِبَِـَِہَِ سَِکَِوَِتَِشَِ کََِ....صَِِ خَِوَِِاَِرَِ مَِلَِوَِدےَِ هی بـہ مَِنَِ نگو سنت 𝟏𝟖_ عه بچه ای فلانی و هزار کََِ....صَِِشَِعَِرَِ دیگه من فردی نامدار تو حوزه مشاوره های زِنَاَِ...شَوِیِیَ تو نی نی سایتم پس پارت میکنم بیب𝐃; تَِوَِ چَِشَِاَِتَِ مَِعَِجَِزَِـَِہَِ مَِیَِکَِرَِـَِدَِ؛ حَِاَِلَِاَِ شَِـَِدَِےَِ مَِوَِجَِبَِ اَِیَِنَِ درَِـَِدَِ !..‌

@bernadine  

همسر گرامی..

برای اتفاقای بد و افتضاحی که توسط زن داداش گرامیم بینمون افتاد معذرت میخام..

درسته همه دعواها از همون اشتباه برداشت کردن من شروع شد..

در کل اره اینک عذر میخام..

غیر اون چصی ک دیشب گفتم راجب طلاق مستقل شدن.

همین الانم مستقلم-

و اون عقاب بودنو چصی اومدم خودمم قبول دارم-

خواستم بگم آره فردی مثل تو رو از دست نمیدم و هیچ زارت و زورتیم نمیتونه رابطمونو خراب کنه قابل توجه بعضیا-

در آخر زیاد زر زدم ول «نگاهِ من همیشه دورِ تو می‌چرخه....»

تامام-

 .

آره ایشالا ااااا

حیف امیر واقعا

𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐄𝐮𝐠𝐞𝐧𝐞? 𝐑𝐢𝐞𝐳_𝐯𝐨𝐮𝐬...? زیر آسمان مارسی "جایی در میان اشک ها و لبخند های اوژنی↶⿻  "برنادین رزی اوژنی کلاری"┊𝟔𝟗 هـے مونالیـزا! بگو راز خنده هات چیہ؟ که حالمو بد بـہ 𝐅𝐮𝐜𝐤 میده!... هَِـَِےَِ مَِوَِنَِاَِلَِیَِزَِاَِ بَِرَِاَِمَِ پَِرَِ کَِـَِدَےَِ هَِیَِچَِوَِقَِتَِ حَِـَِلَِ نَِشَِـَِدَےَِ بَِاَِ تَِوَِ مَِیَِطَِلَِبَِـَِہَِ سَِکَِوَِتَِشَِ کََِ....صَِِ خَِوَِِاَِرَِ مَِلَِوَِدےَِ هی بـہ مَِنَِ نگو سنت 𝟏𝟖_ عه بچه ای فلانی و هزار کََِ....صَِِشَِعَِرَِ دیگه من فردی نامدار تو حوزه مشاوره های زِنَاَِ...شَوِیِیَ تو نی نی سایتم پس پارت میکنم بیب𝐃; تَِوَِ چَِشَِاَِتَِ مَِعَِجَِزَِـَِہَِ مَِیَِکَِرَِـَِدَِ؛ حَِاَِلَِاَِ شَِـَِدَِےَِ مَِوَِجَِبَِ اَِیَِنَِ درَِـَِدَِ !..‌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعررض

f35fاب | -12 ثانیه پیش

مراقببههه

its_sany | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز