2777
2789
عنوان

برا ۲۹نفر

222 بازدید | 16 پست

۴کیلو و ۳۰۰گرم  کیک بسه؟

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺

کافیه عزیزم

 میگما      نکنه ما بریم دنیا قشنگ شه !!                         آدمها تا سر حد مرگ از خود خسته ات میکنن🖤ترکت نمیکنند اما،مجبورت میکنند ترکشان کنی🖤آنگاه میشوی بنده ی سرتاپا خطاکار🖤                                شروع رژیم ۶/۷/۱۴۰۳. وزن۸۴.                                   تاریخ۲۳/۸/۱۴۰۳ وزن۷۸.💪                                           وزن هدف۶۰کیلو🤲                                              تاربخ۱۸/۱۰/۱۴۰۳ وزن ۷۴😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن خیلی کمه فک کنم ۶ کیلویی بگیر

قیافه من 🔫😑😑 وقتی توی تاپیک خانومای باردار میرم۰۰۰ از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره🔫😑 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه🔫😑تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه🔫😑یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه🔫😑 موز خوردم بچم نیوفته🔫😑 چایی داغ خوردم بچم نسوزه🔫😑 الویه خوردم تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره🔫😑 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑باد پرده رو تکون داد نوار سرپی توی پرده توی هوا معلق نشه روی بچم اثر بزاره🔫😑😑 بچه فامیل با لیزر اسباب بازی انداخت رو شکمم واسه بچم ضرر نداره🔫😑 عطر میزدم تاپم نازک بود ریخت رو شکمم بچم خفه نشه🤕😑😑 کشمش خوردم بچم فلان نشه... یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه... مادر شوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی، مگه چند روز دیگه داری تا زایمان؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑 خواستم بدونی که تا ابد هرجا ۲۰۷ مشکی ببینم قلبم مچاله میشه بخاطر تو 💔🕊

۴ونیم باشه بهتره ک هر نفر ۱۵۰ گرم بخوره

اش دوغ هم میخام درست کنم

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺
سینی زیر کیک و بعضی ها انقدر سنگین میگیرن نصف کیک وزن سینی هست قبلش از قنادی بپرس وزن سینی کیکتون چق ...

کلا من ۴کیلو سفارش دادم سینی هم وزنی نداره کاغذه

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز