2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چشم نداشت دو دقیقه خوشحالیمونو ببینه😐 چقدددددددد دلم واسه مامان بابای ساحل سوخت با اون صدرای ...

احتمالا كار رضا باشه چون ك قبلش با باباش تلفني حرف زد

والله اون از ایسان که رفت وسط داعشی ها با ۴تا گلوله که تموم نمیشد نجاتش دادن نه به این که پلیسم اسکو ...

دقیقا همش تو خونه داد میزدم موقع فیلمه میگفتم من دیگه نمیبینم😅

احتمالا كار رضا باشه چون ك قبلش با باباش تلفني حرف زد

تازه قبل ترش صدرا بهش آمار داده بود

شایدم طرف خودش تعقیبشون کرده

ولی چ دلی داشت خیلی راحت دختر مردمو کشت و رفت😐

آدم با کسی پدرکشتگی هم داشته باشه همچین بلایی سر یه دختر نمیاره😢

خیلی دوس دارم بدونم چ حجم کینه ای باعث میشه ی نفر اینطوری زندگی نعیمو ب خاک سیاه بنشونه

خوبم اما فرشته نیستم...گناه می کنم امّا شیطان نیستم...من فقط , دختر کوچولویی هستم که در دنیایی بزرگ , تلاش می کنه کسی رو برای دوست داشتن پیدا کنه !                                                                                                                                                                           "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"                      #سَردارِ_مَن❤                                                                                  من به مرگی فکر میکنم که زندگی هدیه میده,من! یک حامی اهدا عضوم🌱              
اسم دوس دختر سابق صدرا چي بود؟

اسمش ک یادم نیست

ولی خدایی خیلی خنده دار یه دختر سر حسادت همچین بلایی سر ساحل بیاره

این دم و دستگاه و تشکیلاتی ک اینقدر حرفه ای ساحلو دزدیدن نمیتونه کار یه حسادت زنانه باشه ها😥

خوبم اما فرشته نیستم...گناه می کنم امّا شیطان نیستم...من فقط , دختر کوچولویی هستم که در دنیایی بزرگ , تلاش می کنه کسی رو برای دوست داشتن پیدا کنه !                                                                                                                                                                           "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"                      #سَردارِ_مَن❤                                                                                  من به مرگی فکر میکنم که زندگی هدیه میده,من! یک حامی اهدا عضوم🌱              

اصلا دوست ندارم سریالشو ببینم...مایه اعصاب خورد کنی.فقط باید قسمت آخرو ببینی و بس.دیروزم ندیدمش

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792