کسی شماره ای عوامل پوست شیرو داره؟؟؟
زنگ بزنم باهاشون حرف بزنم این جوری نمیشه
نصفه شبی خوابو ازم گرفتن نمیشد حالا این قسمت بلایی سر اون بدبخت بیچاره نمیاوردن
با چه اعتماد به نفسی میگن فیلم ری اکشن هاتونم بفرستین برای ما خوششون میاد فحش خوردن خودشونو ببینن
چرا کارگردان های ایرانی فکر میکنن هرچی تلخ تر پربیننده تررر
واقعا بهم ریختم