2789
عنوان

غذام بد شد😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 322 بازدید | 24 پست
رب میزدی

خب رب هم باید با گوجه سرخ کنی بزنی که من کلا سرخ کردن رو یادم رفت

خدایا شکرت🙏🏻                                                              قسم به روشنایی . و قسم به شب چون آرام گیرد . پروردگارت تو را رها نکرده و با تو دشمنی نمیکند(الضحی)

منم کته میپزم..ولی همیشه گوجه رو سرخ میکردم بعد موقعی آب برنج کشیده شد می‌ریختم تو برنج..الان بدون س ...

نه همونوموقع که برنج داره قل میخوره بریز رب هم یه کم اضافه کن خیلی خوب میشه .الان اگه میتونی یه کم رب بزن.بعدم آب گوجه را میخوای بریزی تو لیوان بریز که اندازه دستت باشه آب زیاد نریزی.مثلا من برا سه نفر چهارتا پیمونه برنج هشت لیوان آب ولی آب گوجه مثلا دوتا لیوان میشه کمتر آب میریزم که له نشه

آره خوشگلم.پس چی؟😐😍😍😌همه میگن.شما هم بگو😛لایکم نکن.جنس مخالف بیاد پا شکسته باید بره حواستا جمع کن.متاهلم🤨😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب رب هم باید با گوجه سرخ کنی بزنی که من کلا سرخ کردن رو یادم رفت

اشال نداره رب یه جا تفت بده قاطیش کن

آره خوشگلم.پس چی؟😐😍😍😌همه میگن.شما هم بگو😛لایکم نکن.جنس مخالف بیاد پا شکسته باید بره حواستا جمع کن.متاهلم🤨😐
آب کته رو خیلی کم بزار چون گوجه آب میده  اگه برنج کمی زنده موند دوقاشق آب میریزی تا حسابی دم ب ...

من اول گوجه رو میپزم با آب کم بعد برنج میریزم داخل رب یه کوچولو اضافه میکنم با نمک روغن خدایی خوشمزس پیاز و سیبم اضافه میکنم البته این روش شما حتما باید درست کنم.. 

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

من اول گوجه رو میپزم با آب کم بعد برنج میریزم داخل رب یه کوچولو اضافه میکنم با نمک روغن خدایی خوشمزس ...

شما خیلی زحمت میکشی واقعا

صددرصدخوشمزه میشه

من بعنوان غذای راحت درست میکنم 

وچون زود شفته میشه من خیلی کم آب میریزم و باشعله ی کم میزارم بپزه 

من اول گوجه رو میپزم با آب کم بعد برنج میریزم داخل رب یه کوچولو اضافه میکنم با نمک روغن خدایی خوشمزس ...

منم سیب زمینی میریزم خیلی خوشمزه تر میشه

خدایا شکرت🙏🏻                                                              قسم به روشنایی . و قسم به شب چون آرام گیرد . پروردگارت تو را رها نکرده و با تو دشمنی نمیکند(الضحی)

منم سیب زمینی میریزم خیلی خوشمزه تر میشه

نوش جان عزیزم 😍😘

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

شما خیلی زحمت میکشی واقعا صددرصدخوشمزه میشه من بعنوان غذای راحت درست میکنم  وچون زود شفته می ...

من مطمئنم شما همینقدر و چه بسا از من بیشتر زحمت میکشید🌹🌹🌹🌹🌹خیلی خوبه خوشمزه هامونو بهم دیگه یاد بدیم تا تنوعی ایجاد بشه😍😍😍😍😍😘😘😘😘

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

فدای تو 

خدانکنه خانوم گل 🌹🌹🌹🌹

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز