کرونا به ما ثابت کرد که نزدن ماسک😷 باعث فراگیری این ویروس میشه.پس دوست روشن فکری که میگی حجابم،اخلاقم،عقایدم به خودم مربوط میشه.اصلا این طور نیست ،تودربرابر همه افراد جامعه مسئول هستی😔تومسئول آمارخیانت،طلاق،آمارازدواج و....هستی. خواهرم عکس 📸بی حجاب تو دراینستا قلب یک جوان رو به لرزه درمیاوردلطفا مراعات کنخواهرم برادرشوهرتو برادرت نیست که بااوراحت باشی. درنهایت اینکه مافقط ازاروپا برهنگی اش رو آموخته ایم ولی پیشرفت علمی ،و....یادنگرفتیم.برعکس بیگانگان تمام علوم ازجمله طب ،دین ،نجوم و🎓🔭🔬📚💡💼📊💉💊⚖️.... مارو فراگرفتند.دوست عزیزبهای تو خیلی زیاد است خودت رادرفضای مجازی ارزان نفروش ،بهای تو بهشت است🌺🏞⛰️.❌کاشت ناخن مانع وضو هست ونمازراباطل میکندگفتم که بدانی❌.تویی که دای امضامو میخونی 😉میدونم که یک زن فهمیده ای هستی.🙏(این امضا برای خودم واین کاربریه بقیه موارد از امضام کپی کردن البته با رضایت خودم )
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کجای کاری همسایه ما دختر ۱۵ سالش اسم نامزدش شهروزه 😅
صادق هم خیلی اسم قشنگیه 😍
به خر الماس هم بدی یونجه میخواد بحث لیاقته 🤞🏻🖖🏻به ابن عباس فرمود : درباره چیزی که به تو مربوط نیست سخن مگو ، زیرا می ترسم به گناه دچار شوی ، درباره چیزی که مربوط به تو است نیز صحبت مکن ، مگر بدانی جای صحبت کردن است ، بسا از گویندگان که به حق سخن گفته اند ولی سرزنش شده اند. با دو کس بحث و جدال مکن ، شخص حلیم ، و شخص نادان . حلیم تو را عصبانی میکند و نادان اذیتت میکند ، در پشت سر برادر مومن خود همان چیزی بگو که دوست داری او پشت سر تو بگوید. چنان عمل کن همانند کسی که میداند از جرائمش بازخواستش میکنند و پاداش کارهای نیکش را میدهند.
لاتخافی و لاتحزن🌻🌄 بگو: بیایید تا آنچه خدا بر شما حرام کرده همه را بر شما بخوانم، و آن اینکه به هیچ وجه شرک به خدا نیاورید، و به پدر و مادر احسان کنید، و دیگر اولاد خود را از بیم فقر نکشید، ما شما و آنها را روزی میدهیم، و دیگر به کارهای زشت آشکار و نهان نزدیک نشوید و نفسی را که خدا حرام کرده (محترم شمرده) جز به حق به قتل نرسانید. خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده، باشد که تعقل کنید. (انعام/۱۵۱)
قسطی بخر😂😂نه خداییش صادق به این قشنگی بخاطراینکه ازدواج کنی نمیگما کلا صادق اسم قشنگیه😍بستگی داری شما چطور صداش کنی جلو جمع...مثلا صادق جان یا حالا هرجور خودت حس میکنی خیلی خفنه
لاتخافی و لاتحزن🌻🌄 بگو: بیایید تا آنچه خدا بر شما حرام کرده همه را بر شما بخوانم، و آن اینکه به هیچ وجه شرک به خدا نیاورید، و به پدر و مادر احسان کنید، و دیگر اولاد خود را از بیم فقر نکشید، ما شما و آنها را روزی میدهیم، و دیگر به کارهای زشت آشکار و نهان نزدیک نشوید و نفسی را که خدا حرام کرده (محترم شمرده) جز به حق به قتل نرسانید. خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده، باشد که تعقل کنید. (انعام/۱۵۱)
صادق اسم خیلی قشنگیه که نمیدونم چرا نمیپسندی مخصوصا وقتی یکم پیر شدین انشالله به پای هم صدا کردن اسمش خیلی قشنگ میشه
به خر الماس هم بدی یونجه میخواد بحث لیاقته 🤞🏻🖖🏻به ابن عباس فرمود : درباره چیزی که به تو مربوط نیست سخن مگو ، زیرا می ترسم به گناه دچار شوی ، درباره چیزی که مربوط به تو است نیز صحبت مکن ، مگر بدانی جای صحبت کردن است ، بسا از گویندگان که به حق سخن گفته اند ولی سرزنش شده اند. با دو کس بحث و جدال مکن ، شخص حلیم ، و شخص نادان . حلیم تو را عصبانی میکند و نادان اذیتت میکند ، در پشت سر برادر مومن خود همان چیزی بگو که دوست داری او پشت سر تو بگوید. چنان عمل کن همانند کسی که میداند از جرائمش بازخواستش میکنند و پاداش کارهای نیکش را میدهند.